Mind mobilon, mind stabilon az első 3 sor látszik organikusan, míg, ha hirdetés az illető bejegyzés, akkor csak 2 sorod látszik.Ki érti ezt? Én nem. Lent láthatod a különböző tartalmakról készült képernyő képeket. A lényeg, hogy John Espirian kimérte ezt. Organikus vs. Hirdetés S még azt is észre vette, ha első sorban van tartalom. -0- A másodikban nincs, s a harmadikban újra van, akkor mind a 3 sor látszik. Ha viszont csak az első két sorba írtál és a harmadikba nem, akkor a Linkedin csak az első 2 sort teszi közzé, mielőtt a ...more vagy a see more jön. Ez egy jó kis játék lehetőség. Javaslom ezt a méricskélést annak, akit ez leköt, én addig olvasok még 2-3 cikket és írok még egy blog bejegyzést 🤣 Hirdetés Akkor most a Linkedin a saját hirdetését ezzel bünteti? Vagy más kell legyen itt a stratégia? Igen, a Linkedin Hirdetésnél azért kell max. 160 karakteresenek lennie az érdeklődést felkeltő szövegnek, hogy NE a see more-ra kattintson a user, hanem a hirdetésre, hogy az történjen, ami a célunk (Objective), hogy a • weboldalamra jöjjön • lead gen form-ot töltse ki • vagy egyéb, általam megjelölt irányba haladjon tovább és ne a Linkedin oldalán maradjon És Te? Érdekes ez, de Te foglalkozol a see more-ral? #LinkedinByTamas #Content #Statistics
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
October 2024
|