InMail Azzal vádolják a vállalatot, hogy prémium felhasználók privát üzeneteit, InMail-jeit harmadik féllel osztotta meg mesterséges intelligencia modellek training-je céljából, a felhasználók beleegyezése nélkül. Eltitkolás A kereset szerint a LinkedIn 2024 augusztusában bevezetett egy adatvédelmi beállítást, amely alapértelmezetten engedélyezte a személyes adatok megosztását, majd szeptemberben frissítette adatvédelmi irányelveit, jelezve, hogy az adatokat AI modellek képzésére is felhasználhatják. A felperesek szerint ez a lépés a LinkedIn részéről a saját adatvédelmi szabályainak megsértését és a tevékenység eltitkolására tett kísérletet jelenti. Az állítások alaptalanok A perben kártérítést követelnek szerződésszegés és a Szövetségi Tárolt Kommunikációs Törvény (Stored Communications Act (SCA)) megsértése miatt. A LinkedIn szóvivője szerint ezek az állítások alaptalanok. [reuters.com] A BBC-nek ezt mondta EU, EGT & Svájc Fontos megjegyezni, hogy a LinkedIn adatvédelmi irányelvei szerint az Európai Unióban, az Európai Gazdasági Térségben és Svájcban élő felhasználók adatait nem használják fel AI modellek képzésére. Korábbi adatok A felhasználók a fiókbeállításaikban található "Data for Generative AI Improvement*" opció kikapcsolásával leiratkozhatnak erről, de ez nem érinti a korábban már felhasznált adatokat (**az Európai Unióban, az Európai Gazdasági Térségben, Svájcban, Kanadában, Hong Kongban vagy Kínában élő felhasználókra ez nem vonatkozik). [theverge.com] Visszavonták Sara Wright a Linkedin jogi alelnöke, jelentette be, 2025. január 30-án, hogy a felperes visszavonta az alaptalan vádakat. [pymnts.com] * nem vonatkozik a **-ott országok lakóira. #
Kövesd #LinkedinByTamas 🙂 Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon 🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel https://bit.ly/inTipp 📱 +36709328054 [email protected]
0 Comments
Nem Igazából nem is az, csak a Linkedin adogatta vissza a követőimet. Kirakott a Linkedin Történt, hogy a Linkedin egy napra, a 2024-es Business Fest napjára kirakott a Linkedinről. Nem szokatlan ez számomra, 1-2x minden éveben előfordul. S aztán jönnek vissza a követők, amit a Linkedin nem tud jól kezelni, azaz úgy mutatja, mintha rettenet sok új követőm jönne akkor. Hamis Linkedin fiók Van olyan kapcsolatom, akinek ez a görbe lefele megy, azaz nem növekszik a követőinek száma, hanem drasztikusan csökken. Ez akkor történik, amikor a Linkedin sok hamis Linkedin fiókot töröl. Engem ezek szerint nem követ sok ilyen entitás. Hallelúja. #Follow #LinkedinGlitch #LinkedinByTamas Anomália Neked milyen anomáliát sikerült találnod a Linkedinen? --- Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon 🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel https://bit.ly/inTipp 📱 +36709328054 [email protected] Nyekk, kaput, kampec Tudtad, hogy a LinkedIn céges oldalak 76%-a "halott"? Nyekk, kaput, kampec. Igen, jól olvasod - hiába posztolnak rendszeresen, mégsem érik el a célközönségüket. A probléma gyökere: összekeverik az aktivitást a láthatósággal. 🤣 23 éves social media tapasztalattal a hátam mögött most először 🤣🤣🤣 osztom meg azt a felismerést, ami mindent megváltoztatott: nem az számít, mennyit posztolsz, hanem, hogy az algoritmus* hogyan értékeli a tevékenységedet. Mi a különbség? Aktivitás: napi posztolás, rendszeres megosztások, basic engagement Láthatóság: valódi párbeszédek, releváns kontextusban való megjelenés, értékteremtő jelenlét Bazi nagy Nézzünk egy konkrét példát: egyik ügyfelünknek elmondtuk, hogy a napi 2 poszt helyett térjünk át a heti 3-ra, és a sokkal célzottabb megjelenésre. Az eredmény? Bazi nagy engagement növekedés. Az algoritmus titka A LinkedIn ma már nem a mennyiséget díjazza. Helyette figyeli: - A beszélgetések minőségét - A reakciók gyorsaságát - A tartalmak relevanciáját - Az interakciók következetességét Legfontosabb És most jön a legfontosabb rész. Amit azonnal elkezdhetsz: 1. Válassz ki 3-5 kiemelt témát 2. Minden héten készíts egy-egy mélyebb szakmai anyagot 3. Legyél ott a témádhoz kapcsolódó beszélgetésekben 4. Reagálj 24 órán belül minden említésre 5. Ne használj semmilyen AI hozzászólás eszközt 6. Mérd az eredményeket és változtass, rugalmasan Mert a végső cél nem az, hogy sokat posztolj. Hanem hogy a céged valódi szakmai tekintéllyé váljon a LinkedInen. * és ami még fontos, hogy nem az Algoritmusnak írunk, hanem az olvasóinknak #LinkedInStrategy #BrandBuilding #DigitalMarketing Te melyik megközelítést alkalmazod jelenleg? Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon
🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel https://bit.ly/inTipp 📱 +36709328054 [email protected] Domain A napokban valaki küldött egy linket, ami nem azért nem működik nálam, mert véletlenül ékezettel írta a domaint a küldő, hanem a kihívás szó miatt. De a weben az ékezet bajt okozhat. kihívás.hu = xn--kihvs-0jb6r.hu ⬅️ ezek nem valós URL-ek Nem G€czy, hanem Géczy A Linkedin Profilodon segíthet az ékezet, hogy nem G€czy, hanem Géczy a neved, míg a külföldi már nem tudja ezt megkülönböztetni. S itt a Linkedin URL-edet viszont mindig ki kell javítani, hogy olyan ne legyen, mint fent. Csillagom * a Kovácsné kivan c. könyv, egy hibás domain és az én eddigi rossz javaslatom, hogy mindenki írja a saját nevét ékezettelenül** inspirált erre a bejegyzésre ** a Linkedin URL-edbe soha ne tegyél ékezetet, ha Géczy a neved, írd inkább csak G-nek ❓ Neked milyen hasonló tapasztalatod volt? 📝 Írd meg! #Content #LinkedinTips Kövesd #LinkedinByTamas 🙂 Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon
🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel https://bit.ly/inTipp 📱 +36709328054 [email protected] Napi abszurd Képzelj el egy céget, ahol minden reggel sorban állnak a kollégák, hogy megoszthassák a vállalati tartalmakat. Ugye milyen abszurd? Mégis sokan ezt várják el az Employee Advocacy programoktól. Nem működik 23 év közösségi média* tapasztalattal a hátam mögött állíthatom: itt az ideje újragondolni a teljes rendszert. A régi módszer - ahol egyszerűen megkértük a kollégákat a megosztásra - már nem működik. Énmárka Miért? Mert a munkavállalók ma már tudatosan építik saját szakmai brandjüket. És egy jó Employee Advocacy program ebben támogatja őket. 4 új megközelítés 1. Integrált stratégia Nincs már külön "social media projekt", ez már a belső kommunikáció szerves része. A tartalmak összhangban vannak a vállalati értékekkel és a kollégák szakmai céljaival. Belső interjúkkal, képzésekkel lehet ezeket a célokat megismerni és támogatni. Akár azzal is jobban megismerhetjük, hogy milyen irány érdekli, hogy milyen képzés érdekel egy-egy kollégát, abban támogatni őt. 2. Valódi motiváció Felejtsd el a "kötelező megosztásokat". Helyette adj szakmai fejlődési lehetőséget, például személyes márkaépítési workshopokkal. A jó műhelymunkák jó csapatokat is létrehozhatnak a cégen belül. Linkedin Képzés esetén keress meg minket. 3. Tartalom kurálás A kulcs: olyan tartalmakat készíts, amiket a kollégáid büszkén osztanak meg. Ügyfeleinkkel például heti, havi egyeztetéseken vonjuk be a szakértő kollégákat a tartalomkészítésbe. Így az ő hangjuk is észrevehető, hallható lesz. 4. Mérhető eredmények Kövesd az engagement rátát (bevonódási érték), a reach-et (elérést) és - ami talán a legfontosabb - a kollégák szakmai profiljának fejlődését, látogatottságát (ezt majd vagy megosztják Veled, vagy nem, de a bizalom építés itt is látszik, hogy milyen fontos, cégen belül). "What gets measured gets managed." mondta Peter Drucker („Amit mérni lehet, azt irányítani is lehet.”) Ragadjon a bélyeg És most jön a lényeg: mindezt fokozatosan építsd fel. Kezdd 3-4 lelkes kollégával, akik példát mutatnak. Adj nekik eszközöket, tudást, bizalmat és szabadságot. A többiek majd követik őket, csatlakoznak, ha látják az eredményeket. Szakmai közösség Mert az Employee Advocacy 2.0 nem a megosztások számáról szól. Hanem arról, hogy együtt építünk egy olyan szakmai közösséget, ahol mindenki fejlődik. Tudom, hogy ez egy álom, de ér nagyot álmodni. Ugye, hogy ugye? * már egy WiW jövőjén gondolkodó csoportban is benne voltam 2002-ben #EmployeeAdvocacy #LinkedInStrategy #EmployerBranding #LinkedinByTamas Te hogyan indítanád el ezt a folyamatot a saját szervezetedben? Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon 🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel https://bit.ly/inTipp 📱 +36709328054 [email protected] |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
February 2025
|