Májunk simogatása Amikor megérkezel a Linkedinre (napjában akár többször is), akkor megnézed, hogy kik néztek meg, vagy nőtt-e a követőid száma, esetleg többen látták a tartalmadat, hírleveledet. Ja, nem tudod, hogy ez hol van? Megmutatom. Pörgesd végig a képeket, lent. Van olyan szám, amit eddig nem láttál? ANALITIKA Ezeket találod benne - ha nem fizetsz elő a Linkedinért, ahogy én se teszem, egyszerre az - utolsó 5-öt látogatódat látod, s azt, - hogy honnan jött (a Linkedinen belül) & - mikor járt a Profilodon - a tartalmi analitika ezekből áll: - Post impression / Megtekintők száma, jobbra tőle a - Követők száma - Profil megtekintők száma, s mellette a - Keresések száma; igazából ez mutatja meg, hogy mennyire jó vagy. Ezt kell(ene) követni. - Newsletter, azaz Hírlevél feliratkozód fontos mérő szám - a leiratkozóké talán még fontosabb; s nekem van ilyen több is emellett a - Newsletter megtekintők számát leled. Azért frankó ez a #LinkedinAnlytics #Newsletter Kövesd #LinkedinByTamas 🙂
Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon 🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://BankiTamas.hu/hl 📱 +36709328054 [email protected]
0 Comments
Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon
🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://BankiTamas.hu/hl 📱 +36709328054 [email protected]
INGYEN Természetesen ingyen lehetsz tagja. Ingyen van ezen kívül:
KUPON És a mindig működő kupon: #Goodies #Linkedin Kövesd #LinkedinByTamas 🙂
Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon 🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://BankiTamas.hu/hl 📱 +36709328054 [email protected] Miközben a hírlevelek beköszöntőit és ezt a bejegyzést én írom. Kedd 9:45 Megtudtam a ChatGPT-től, hogy a kedd 10 órás kiküldés, az egy jó választás, ezért 9:45-kor küldöm ki. FEL-le Újra tanulom a hírlevelezést és várom a feliratkozókat. De persze a leiratkozókat is, mert felesleges, ha nem érdekel a tartalom, hogy elküldöm Neked, és Te bosszankodsz; meg persze pénzt sem érdemes kidobni az ablakon. Időrend A tartalmak először a blogon jelennek meg, aztán a hírlevélben, majd a Linkedinen és végül a Linkedin Newsletter-ben. AI eszköz Ha lelek egy olyan AI eszközt, ami a tartalmaimból hanganyagot csinál az én hangommal, vagy videót, a rajtam betanított eszközzel, akkor lehet, hogy én folyok majd mindenhonnan is. Ha ismersz ilyet, kérlek, oszd meg velem Platformok YouTube, Insta, Facebook, Insta reel lehet még a platformom. A Snapchatet nem ismerem. A reddit-et, Medium-ot soha nem használtam, így valószínűleg most se használom majd. Podcastot lehet, hogy újra indítom, de vendégnek szívesen megyek szakmailag releváns helyekre. #Newsletter #Marketing Hajrá előre a Linkedin útján #LinkedinByTamas 🙂
Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon 🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://BankiTamas.hu/hl 📱 +36709328054 [email protected] Sokkoló A Page Advocacy kezdeményezések 82%-a az első 3 hónapban elbukik. Miért? Mert a legtöbben azt hiszik, elég néhány lelkes kolléga és pár megosztásra érdemes tartalom. De ez csak a jéghegy csúcsa. A titok 15 év kommunikációs tapasztalattal osztom meg azt a rendszert, ami garantálja a sikert. A titok? A Page Advocacy nem projekt, hanem folyamat. A rendszer 4 alappillére: 1. Folyamatok Ne improvizálj! Alakíts ki tiszta folyamatokat a tartalom létrehozásától az elfogadásig. Mi például havi leosztásban dolgozunk, így mindig van idő a minőségi tartalmak elkészítésére, s neked, mint az ügyfelünknek is csak havonta egyszer kell rá nézned. 2. Szerepkörök Mindenkinek tudnia kell a feladatát: - Ki készíti a tartalmakat? - Ki végzi az elfogadást? - Ki felel az elköteleződésért? - Ki méri az eredményeket? 3. Tartalomstratégia A random posztolás helyett építs tartalompiramist: - 10% külső hírek, szakmailag fontos lapokból ollózva - 20% thought leadership, azaz a véleményvezérség építése, megőrzése - 30% szakmai tartalom - 40% napi aktivitás mások tartalmain 4. Monitoring Kövesd hetente: - Elköteleződési ráta változását - Elérés növekedést - Konverziós mutatókat - Versenytárs aktivitást Finomhangolás És most jön a lényeg: mindez nem működik rendszeres finomhangolás nélkül. Így kezdd 1. hónap: építsd ki az alapokat 2. hónap: teszteld a folyamatokat 3. hónap: optimalizálj az adatok alapján 4. hónaptól: bővítsd/növeld amit már jól működik Hosszú táv Mert a Page Advocacy nem egy egyszeri kampány. Hanem egy rendszer, ami hosszú távon építi a céged szakmai reputációját, bizalmi indexét. #PageAdvocacy #LinkedInStrategy Nálatok melyik pillér szorul fejlesztésre? Bármelyik, keress meg; csapatunk teljeskörű marketing tevékenyégben tud segíteni. Kövesd #LinkedinByTamas 🙂 Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon 🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel bit.ly/inTipp 📱 +36709328054 [email protected] |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
March 2025
|