Fizetnél azért az alkalmazottadnak, hogy vigye a cég hírét és legyen a Brand Ambassador a busásan megfizetett influenszerek helyett? Nulla engagement Mic Adam gondolatébresztő felvetése érdekes dilemmát hoz felszínre, amit napi szinten látok ügyfeleimnél is. A helyzet ismerős: van céges LinkedIn oldal, publikáltok tartalmat, de szinte nulla az engagement. Valóban, miért ne fizetnénk az alkalmazottaknak, akik amúgy is "házi mikro-influenszerek" a saját 1000-5000 fős hálózatukban? Tapasztalatom szerint ez működhet, DE csak rendszerben gondolkodva. Mi működik a gyakorlatban? 💡 1. Az eredményhez kötött ösztönzés sokkal hatékonyabb - olvastam olyan cégről, ahol csak akkor jár a bónusz, ha a megosztásból tényleges üzleti eredmény (lead, meeting, értékesítés) származik. 2. A személyes márkaépítés és a céges érdek összekapcsolása - amikor az értékesítők rájönnek, hogy a saját brandjük építése és a céges tartalom megosztása együtt jár és tud igazán eredményesen együttműködni. 3. Értelmetlen a könyvelésről Janit erre ösztönözni, de a front office munkatársaknál ez aranyat érhet. Amire figyelj! ⚠️ A LinkedIn szabályozása egyértelmű: ha bármilyen értéket (akár csak céges előnyt) kap az alkalmazott a posztolásért, azt Brand Partnership-ként kell megjelölni. Ez komoly compliance* kérdés, amit nem érdemes félvállról venni. Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy vajon a Brand Partnership megjelölést mikor kell kitenni? Mert ha akárki a cégtől kiírja, hogy szuper a cégünk, akkor az már vajon számíthat-e Brand Partnershipnek? Hallottam már olyan esetről, ahol egy cég bajba került, mert az alkalmazotti aktivitás-ösztönző programja nem volt transzparens a követők felé. És spamnek minősítették az olvasók, vagy megtalálta őket egy hivatal. Nem itthon történt. A te helyzeted? / TL;DR Amit igazán javaslok: inkább segíts, hogy a csapat megértse, miért éri meg nekik személyesen ez az aktivitás. Az anyagi ösztönzés jó kiegészítő lehet, de NEM alap. Te melyik megoldásra szavaznál? A pénzügyi ösztönzés helyett próbáltad már a gamification alapú megoldásokat? #LinkedinByTamas #EmployeeAdvocacy #SocialSelling Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot! 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírlevélre: https://BankiTamas.hu/hl +36709328054 [email protected] * Compliance
Megfelelőség (valamilyen szabálynak, irányelvnek, előírásnak), melynek célja, hogy egy vállalat, illetve szervezet külső és belső tevékenységét tekintve is megfeleljen az irányadó törvényi, szervezeti és olykor erkölcsi/társadalmi szabályoknak. A cég compliance megbízottjának feladata, hogy kialakítsa és betartassa azokat az belső eljárásokat, amelyek ellenőrizhetővé teszik és szabályozzák a cég a törvényes működését. A compliance megbízott feladata továbbá, hogy a szervezet integritását érintő kérdésekben tanáccsal lássa el a vállalat alkalmazottait, és segítse a belső visszaélések felszámolását. Forrás: HR Portál
0 Comments
A 3 MÓDSZER ...amit 3 módon tehetsz meg: 1, írj egy bejegyzést a Feed-re, "@Linkedin Help" nevet használva és... 2, a 2. képen és... 3, az X.com (ex Twitter) a "@Linkedin Help"-et kell megkeresni és... KEDVES ...írni nekik egy KEDVES!!! levelet. És két-három napon belül válaszolnak, gyakran egy sablon levelt. * Ha nem megy, vagy nincs megoldásuk, keress meg engem [email protected] vagy +36709328054 #Help #LinkedinHelp #LinkedinByTamas Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon
𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírlevélre: https://BankiTamas.hu/hl +36709328054 [email protected] Gazdasági kapcsolataink erejeJelenleg 1270 magyar vállalkozás működik sikeresen Ausztriában. A magyar befektetések értéke 244 millió eurót tesz ki. Érdekes, hogy Magyarország Ausztria 7. legnagyobb piaca, olyan jelentős gazdaságokkal versenyezve, mint Franciaország vagy Lengyelország. ERSTE Bank - Magyar siker Ausztriában Manfred Schmidt, az ERSTE Bank CFO-ja megosztotta: - A magyar ERSTE a legnagyobb az összes Ausztrián kívüli egység között - Aktívan támogatják a magyar vállalkozások létrejöttét és fejlődését - 10%-os részesedésükkel meghatározó szereplők a magyar piacon Vállalkozói realitások - első kézből Lányi András (Spirity) tapasztalatai: - IT és kiberbiztonság területén dolgoznak, kockázatkezelésre specializálódva - Az indulás nehéz - az első 5 év jelentős tőkebefektetést igényel - Teljesen más üzleti számítások érvényesek, mint itthon - A könyvelői díjak sokkolóan magasak lehetnek - A döntéshozatal erősen centralizált a központban - Ausztria kiemelkedő CEE befektető - érdemes jelen lenni ebben a környezetben Az osztrák üzleti környezet vonzereje - 46.000 eurós GDP fejenként mutatja a gazdasági erőt - 150 milliós német nyelvű piachoz nyit kaput - Németország piacának közel ötödét jelenti - Kiszámítható, vállalkozásbarát üzleti klíma - Innovatív, K+F-fókuszú cégek dominálnak - Kimondottan előnyös a tehetségállomány és üzleti szemlélet Bécs - kapuváros Kelet és Nyugat között - Európa szívében, stratégiai pozícióban - Budapest mindössze 2,5 órányira vonattal - Politikailag stabil, kiválóan szervezett - Lakosság 38%-a külföldön született - nemzetközi légkör - Jelentős turisztikai központ: évi 7 millió látogató, 27 milliárd euró bevétel - Kiemelkedő kreatívipari jelenlét inspiráló környezetben Alsó-Ausztria - költséghatékony alternatíva Tapasztalatom szerint sokan figyelmen kívül hagyják, pedig: - Ipari powerhouse: 43%-os részesedés - Termékeik 53%-a exportra megy - Közvetlen kapcsolat a DACH régióval - Az EcoPlus 16 üzleti parkot kínál vállalkozásoknak - Lényegesen alacsonyabb költségek Bécshez képest - Ahogy ők mondják: "Lower Austria, lower cost, lower risk" ABA (Austrian Business Agency) - Személyre szabott információszolgáltatás, teljesen ingyenesen - Segítenek akár a romániai terjeszkedésben is - Tapasztalatom szerint profin kezelik a teljes folyamatot Bécsi Ügynökség - Közvetlen támogatás a letelepedéshez, költségmentesen - 40 millió eurós támogatási program elérhető - Bécs tulajdonában lévő ingatlanok kedvező bérleti feltételekkel TL; DR Ausztria kiváló piac a magyar vállalkozások számára: 1270 cég már bizonyít 244 millió euró befektetéssel. Az ERSTE Bank támogatja a magyar vállalkozásokat, miközben mind Bécs, mind Alsó-Ausztria vonzó üzleti környezetet kínál különböző előnyökkel. A terjeszkedést ingyenes szolgáltatásokkal segítik helyi ügynökségek. #BusinessExpansion #AustrianMarket #CrossBorderGrowth 🗓 Foglalj időpontot:
https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 🔔 Több Linkedinért kövess be 📩 Iratkozz fel a Linkedin hírlevelemre: BankiTamas.hu/hl 📱 +36709328054 [email protected] A Forbes hozott egy listát. Sokaknak – így nekem is – ismeretlen emberekkel. Forbes: A lista a magyar üzleti élet 25 legaktívabb, leghitelesebb tartalomgyártóját mutatja be: hazai vállalkozók, cégvezetők, szakemberek szerte a világból, akik valódi tartalmat, szakmailag hasznosítható tudást osztanak meg a LinkedInen, tudatosan használják a platformot énmárkájuk építésére, valamint széles, releváns közönséget tudnak megszólítani. Én: A magyar üzleti élet az vajon a határainkon innen van vagy túl is tart? Ez itt egy paradoxon, mert ugyanebben a mondatban már ezt írja a Módszertan: "szerte a világból", akkor ezek most kik? Forbes: Első körben követőszám alapján egy ötszáz fős listát állítottunk össze, ezt szűkítettük negyven főre követőtábor, aktivitás, interakciók, tartalmi igényesség, a Favikon nevű influenszermarketing-platform által generált LinkedIn Score mutató, valamint a Forbes szerkesztőségének piaci tudása alapján. Én: Tehát egy létező lista alapján készült ez a lista??? Most akkor kinek a listája is ez? Forbes: Ezt a negyven főt pontoztuk tízes skálán, öt kategória alapján: - profil (karban van-e tartva, milyen hitelesítési jelvényeket szerzett, használ-e minden eszközt és funkciót); Én: Mire gondol a költő, mikor jelvényekről beszél? Forbes: - követőtábor (a profil követőinek abszolút száma, a követőtábor harmincnapos növekedési rátája); - aktivitás (az elmúlt harminc napban kitett posztok száma, a legutóbb kitett poszt óta mennyi idő telt el, újabban saját tartalmat oszt-e meg, vagy csak továbbosztja a cégéét vagy másét); Én: Tehát csak 30 nap alapján ítélik meg őket. Így könnyebb. Forbes: - tartalom (önálló üzenetet, gondolatot oszt-e meg, van-e specifikus célcsoportja, használja-e a platform különböző formátumait, angolul – is – posztol-e, jelen van-e más platformon is); Én: Vajon miért számít a nyelv? A Linkedinen van lehetőség magyarra és angolra is fordíttatni az eszközzel. Ha vajon franciául, héberül, vagy koreaiul apostol az nem számít? Jelen van-e más platformon? Minek? Ez a lista nem a Linkedinről szól? Forbes: - elérés (az elmúlt egy hónap átlagos posztonkénti interakciószáma, a profil interakciós rátája az elmúlt harminc napban az összes követőhöz viszonyítva). Én: A Like mióta ér ugyanannyit, mint a Hozzászólás? Forbes: Az öt kategória átlagából jött létre a végső pontszám, a Forbes-index, ez alapján alakult ki a huszonöt fős rangsor. Azonos Forbes-index esetén az került előrébb, aki több kategóriában szerzett tíz pontot (ha azt semelyikük, akkor kilencet, nyolcat, és így tovább). A pontozáshoz saját profilelemzéseink mellett a Favikon adatait is használtuk. Az adatfelvétel 2025. március 3-án történt. Én: * a Forbes olyan Módszertant alkalmaz, amilyet akar & én ezt tudom minősíteni, de ez csak az én véleményem. Természetesen nekem savanyú a 🍇 szőlő, mert nem vagyok rajta a listán. 🗓 Foglalj időpontot:
https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 🔔 Több Linkedinért kövess be 📩 Iratkozz fel a Linkedin hírlevelemre: BankiTamas.hu/hl 📱 +36709328054 [email protected] A 10 legnagyobb iparágra fókuszálok. Segítségemre van a PostIt, amire a Keyroad ceruzával készítem az egyedi illusztrációkat. Továbbá a Chatgpt-vel azonosítottam a 10 iparágat. És végül a Claude.ai hozta létre a szövegek nagy részét, amit én, Bánki Tamás 🇮🇱🤘 finomhangoltam, pontosítottam, saját stílusomra alakítottam. A legnagyobb szektorok globálisan:
Bízom benne, hogy olvassátok majd. Itt, a BankiTamas.hu/blog oldalon kevésbé van ai generálta szöveg, bár volt az AI boom idején több. Továbbra is használom a saját hashtag-emet (#LinkedinByTamas) azt most épp nem teljesen támogatja a Linkedin, igaz, a bejegyzés URL-jébe még mindig fontos szerepet játszik. Jó olvasást, jó tanulást! Ha többre vágysz, írj emailt: [email protected] vagy hívj fel +36709328054 Iratkozz ⬆️ BankiTamas.hu/hl #LinkedinByTamas #Linkedin-Kepzes #Blog Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔-t a Linkedin Profilomon
𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírlevélre: https://BankiTamas.hu/hl +36709328054 [email protected] |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
March 2025
|