Megkérdeztem az AI segédemet, hogy a bankitamas.hu/tudas alapján milyen csali terméket javasol. Mézes-Juhar bojli: Ez a bojli mézet és juhart tartalmaz, és egy új recept alapján készült (Iszonyú gejlnek hangzik. Szegény halak!)
Robin Red-Eper bojli: Enyhén csípős, gyümölcsös bojli, amely felmelegedő és lehűlő vízre egyaránt ajánlott (ne má', a halaknak ez bejön? Vagy ki teszteli az ízét?) Csonti-csemegekukorica-citromfű bojli: Ez a bojli a csontkukac és a csemegekukorica kombinációjából készült, citromfű hozzáadásával (Kálcium + bio zöldség + nyugtató hatású citromfű) Halak visszajelzése alapján a Robin Red-Eper bojli lenne a kiemelt csali termékem, ha horgászattal foglalkoznék. Van ennél jobb javaslatod, hogy mi legyen a BankiTamas.hu csaliterméke? #LinkedinByTamas #LeadMagnet #Fishing --- Érthetővé teszem a Linkedint B2B & B2C számára Több Linkedinért nyomd meg a 🔔 a Linkedin Profilomon Kövesd a Linkedin Céges oldalamat https://bit.ly/BankiTamasLinkedin 📩 Iratkozz fel a Linkedin hírlevelemre https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel 📱 +36709328054 [email protected] 🗓 Foglalj időpontot https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont
0 Comments
Az Asztali változat más mint a Mobil, sőt a Mobilon kevesebb is lehetőségünk, ami azért érdekes, mert korábban a Linkedin azt hirdette, hogy "ő" egy Mobile first a szervezet. A bal felső sarokban található gombbal új Bejegyzéseket, Eseményeket, Álláshirdetéseket, Kiemelt bejegyzéseket, Hírleveleket, Termék* és Szolgáltatási** oldalakat és Bemutató*** oldalakat hozhatsz létre. Egy helyen kezelheted az oldalad minden aspektusát. A navigáció az alábbi szekciókat tartalmazza.
* Sok-sok éve ezeket (termék / *Product és szolgáltatás / **Service fülek) a lehetőségeket elvette a Linkedin és ehelyett hozta létre a ***Showcase oldalakat, melyek hasznossága kérdéses; értelmesebb helyette külön Céges oldalt létrehozni, s Affiliated pages rendszerében működtetni. Több Linkedinért nyomd meg a 🔔 itt
Kövesd a Linkedin Céges oldalamat https://bit.ly/BankiTamasLinkedin 📩 Iratkozz fel a Linkedin hírlevelemre: https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel Érthetővé teszem a Linkedint B2B & B2C számára is 📱 +36709328054 [email protected] 🗓 Foglalj időpontot https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont RSS-el tudod friss tartalmaidat kitenni a Linkedin Céges oldaladra. És egy blog motor is kell hozzá, amibe az RSS-t beépítették (Wordpress, Weebly, Wix [hozzá kell adnod egy RSS eszközt]) Ez nagy hurrá nekem, mert így csak hozzá kell szólnom a saját Céges oldalam bejegyzéseihez, mint magán felhasználó, és már szárnyal is a tartalmam. Majd a Linkedin Céges oldalamat linkelem be egy következő bejegyzésbe, s így növelem annak az ismertségét is. BEÁLLÍTÁS Irány a Linkedin Céges oldal
Én most mindkét helyen az 1-est választottam, s amint megvan az eredménye, módosítom itt a Linkedinen, és módosítom a beállítást, hogy azt is be tudja mutatni Nektek. MI AZ AZ RSS? A Claude szerint: Az RSS (Really Simple Syndication) egy webes tartalom-szindikációs formátum. Főbb jellemzői:
Kövesd #LinkedinByTamas 🙂 #RSS #Blog #LinkedinCompanyPage Mind mobilon, mind stabilon az első 3 sor látszik organikusan, míg, ha hirdetés az illető bejegyzés, akkor csak 2 sorod látszik.Ki érti ezt? Én nem. Lent láthatod a különböző tartalmakról készült képernyő képeket. A lényeg, hogy John Espirian kimérte ezt. Organikus vs. Hirdetés S még azt is észre vette, ha első sorban van tartalom. -0- A másodikban nincs, s a harmadikban újra van, akkor mind a 3 sor látszik. Ha viszont csak az első két sorba írtál és a harmadikba nem, akkor a Linkedin csak az első 2 sort teszi közzé, mielőtt a ...more vagy a see more jön. Ez egy jó kis játék lehetőség. Javaslom ezt a méricskélést annak, akit ez leköt, én addig olvasok még 2-3 cikket és írok még egy blog bejegyzést 🤣 Hirdetés Akkor most a Linkedin a saját hirdetését ezzel bünteti? Vagy más kell legyen itt a stratégia? Igen, a Linkedin Hirdetésnél azért kell max. 160 karakteresenek lennie az érdeklődést felkeltő szövegnek, hogy NE a see more-ra kattintson a user, hanem a hirdetésre, hogy az történjen, ami a célunk (Objective), hogy a • weboldalamra jöjjön • lead gen form-ot töltse ki • vagy egyéb, általam megjelölt irányba haladjon tovább és ne a Linkedin oldalán maradjon És Te? Érdekes ez, de Te foglalkozol a see more-ral? #LinkedinByTamas #Content #Statistics |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
October 2024
|