Angolul egy elég pejoratívnak hangzó szóval említik őket (Lurker), ok azok, akik soha nem nyomnak Like-ot, nem írnak Hozzászólást, nem szavaznak Kérdőívednél.De OLVASNAK. Igen, édesapám is ilyen. Gratulált, személyesen, ahhoz, amit a Linkedinen látott. Látod? Na látod! Mekkora öröm, hogy van a Linkedin, Édesapám is tud gratulálni nekem. De se Like, se Comment... Ők vannak többen, sőt, bazi sokan vannak, több mint 831.000.000-an. Nekik írunk, nekik adunk át tudást, nekik segítünk. Hajrá! Írj izgalmas, de bulvár témát, nagyon nagy követő bázisod lesz, vegyesen, sok helyről, mindenki IS(!). VAGY Lógj ki a sorból, írj értelmes, okos, segítő tartalmat és szakmai szférádban leszel ismert, ott, ahol a vásárlóid vannak. #LinkedinByTamas #Lurker +36709328054 Whatsapp-on is, hívj fel
0 Comments
csak 30KM-rel megyek. Plakátot látok, de semmi infótNem tudom mi volt rajta. Pedig csak 30-al mentem el mellette. Az első 2 szót tudtam elolvasni. Szerinted megérte a nyomda költséget erre áldozni? Én plakátomon ez állna: Linkedin-Kepzes Sales Marketing Talent 70 932 80 54 Tudom, hogy mobilon nem kattintható a fenti szám, de ez egy kép része, amit telefonszám hívására ritkán látok jó megoldást, pedig van html kód is hozzá:
Lehet így: Whatsapp: 06/70-932-8054
Vagy így: Hívj most a Whatsappon06/70-932-8054-en Esetleg így telefonon: kattints és már hívod is a 70/9328054-et Így is lehet hívást kezdeményezni a Whatsappon megfelelő kóddal, kattints a lenti négyzet képre ha van Whatsappod! Itt a kód: kacsacsőr a href="whatsapp://send?phone=+36709328054" záró kacsacsőr Azt gondolom, ez egyszerű. Lehet négyzet, lehet téglalap vagy banner is a kép. A méret és az arány mindenhol más, a színek és az üzenet ugyanaz, azaz egységes és én nem is vagyok grafikus, csak láttam már a falon pókot. -- Kövesd a #LinkedinByTamas hashtag-et ? Kattints a ? harangra a Linkedin Profilomon, hogy mindig lásd a friss bejegyzésem A Linkedin Hirdetési video formátum, ami 15%-al több megtekintését kap, írja AJ Wilcox, a Linkedin Hirdetés igazi nagymestereEzek alapja Richard van den Blom adatai, azaz, hogy 58 vs 42% a mobil nézet előnye a stabillal szemben. Esther Dawson hozzászólásában pedig azt olvasom, hogy ennél is jobban teljesít a vertikális video hirdetés. Ha ez igaz, akkor a Linkedinen nem érdemes horizontális videót megosztani, de ezt már évek óta tudom és mondom is, ahogy ebben a 2019-es blog bejegyzésben is írom: https://www.bankitamas.hu/blog/limitek-a-linkedinen-2019-ben-karakter-kep-meret-hirdetesek-szovege #LinkedinTips #Video #LinkedinByTamas #Square -- Kövesd a #LinkedinByTamas hashtag-et 🙂 Nyomd meg a 🔔 harangot, hogy biztosan lásd, amit írok |
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
March 2024
|