11. epizód — Linkedin Beállítások V. Linkedin KommunikációÍgy kommunikál Veled a Linkedin. Ez beállítható. Állítsd hát be! Itt meghallgathatod a 11. epizódot a Linkedin Beállítások V. címmel, és a Linkedin Kommunikáció alcímmel - Kérdezz! Felelek!
ÍRJ VÉLEMÉNYT A BEKAPCSOL, A MAGYAR LINKEDIN PODCASTRÓL |
|
TARTALOM
A. How you get your notifications – Miként kapj Értesítéseket
1. On Linkedin – received via LinkedIn web and app Linkedinen – weben és alkalmazásban kapott értesítések.
2. Emailben
3. Push – push értesítés (mobilon)
B. Who can reach you – Ki érhet el a Linkedinen
1. Invitations to connect – Meghívás a kapcsolati hálódba
2. Invitations from your network – Meghívás a kapcsolati hálódból
3. Messages – üzenetek – válaszd ki, hogy ki küldhet Neked üzenet
4. Research invites – Kutatási meghívó
C. Messaging experience – Üzenet
1. Read receipts and typing indicators – Mikor a címzett elolvasta, vagy épp ír üzenetet, az látszon-e vagy sem
2. Reply suggestions – Válasz ajánló.
A. How you get your notifications – Miként kapj Értesítéseket
Controls to make sure you only get notified about what’s really important to you — Beállítások, hogy tényleg csak arról kapjál értesítést, ami Neked fontos
1. On Linkedin – received via LinkedIn web and app
Linkedinen – weben és alkalmazásban kapott értesítések
2. Emailben
Mint az 1-es bekezdésben, PLUSZ
Safety and Reporting:
3. Push – push értesítés (mobilon)
B. Who can reach you – Ki érhet el a Linkedinen
Manage who you’d like to get communication from – állítsd be, hogy kivel szeretnél kommunikálni
1. Invitations to connect – meghívni a kapcsolati hálódba
2. Invitations from your network – meghívások a kapcsolati hálódból
3. Messages – üzenetek – válaszd ki, hogy ki küldhet Neked üzenet
4. Research invites – Kutatási meghívó
* Open Profile: ha előfizetője vagy bármely Linkedin Premium csomagnak, engedélyezheted, hogy bárki ingyen küldhessen Neked üzenetet, ha a másik fél akár nem is előfizető
** A Sponsored Messages, azaz az a Szponzorált Üzenetek hirdetési forma két hirdetési megoldást takar, a Message Ads és a Conversation Ads – ez amolyan Linkedin chatbot. 5 CTA gombot lehet tenni bele, azaz nem tud nagyon mélyre menni a beszélgetésben. Küldhetjük a felhasználót Lead Gen Form-ra, lead generáló nyomtatványra, majd vissza a beszélgetésbe. Így az adatai meglesznek, majd még további irányokba tudjuk juttatni, további tudást tunk megosztani vele.
Ez még nem egy Chatfuel vagy Talk-a-bot robot, de nagy lehetőségek vannak benne.
Erről készítettem egy videót is, amit a bankitamas.hu/11 oldalon, a Bekapcsol, a magyar Linkedin podcast leírásában olvashattok.
C. Messaging experience - Üzenet
1. Read receipts and typing indicators – Mikor a címzett elolvasta, vagy épp ír üzenetet, az látszon-e vagy semTurn on read receipts and typing indicators – Kapcsold ki vagy be, ha valakinek írtál, akkor kapj róla visszaigazolást, valamint, ha valakinek épp írsz akkor azt láthassa-e a másik fél.
Ambivalens érzéseim vannak itt. Képzeld, hogy valakinek megírsz egy levelet, de nem szeretnéd elküldeni, mert szeretnél még egyet aludni rá. A másik fél pedig nagyon várja a leveledet. Ott ül a gép előtt, ahol ő azt látja, hogy Te írsz, de csak 28 óra múlva küldöd el a levelet… Ő hülyének néz téged. Vagy iszonyat mód megsértődik. Ezt én kikapcsoltam.
2. Reply suggestions – Válasz ajánló
Turn on recommended replies when messaging – Kapcsold be vagy ki a válasz javaslatokat, tudod, mikor 3 kis dobozban megjelenik a szöveg, mondjuk a „Thanks” „Hahaha” „I fully agree”, vagy csak 3 emoji, vagy bármi hasonló.
Ez nekem működik. Néha sokat segíthet.
Itt a vége a 2020-as év beállításainak. Ezt most majd egy nagy pdf-be is beleszerkesztem és külön letölthetővé is teszem majd. Talán hírlevél feliratkozásért cserébe :o)
A. How you get your notifications – Miként kapj Értesítéseket
1. On Linkedin – received via LinkedIn web and app Linkedinen – weben és alkalmazásban kapott értesítések.
2. Emailben
3. Push – push értesítés (mobilon)
B. Who can reach you – Ki érhet el a Linkedinen
1. Invitations to connect – Meghívás a kapcsolati hálódba
2. Invitations from your network – Meghívás a kapcsolati hálódból
3. Messages – üzenetek – válaszd ki, hogy ki küldhet Neked üzenet
4. Research invites – Kutatási meghívó
C. Messaging experience – Üzenet
1. Read receipts and typing indicators – Mikor a címzett elolvasta, vagy épp ír üzenetet, az látszon-e vagy sem
2. Reply suggestions – Válasz ajánló.
A. How you get your notifications – Miként kapj Értesítéseket
Controls to make sure you only get notified about what’s really important to you — Beállítások, hogy tényleg csak arról kapjál értesítést, ami Neked fontos
1. On Linkedin – received via LinkedIn web and app
Linkedinen – weben és alkalmazásban kapott értesítések
- Conversation – beszélgetések – on / Bekapcsolva
- Enterprise products – Linkedin termékek —Sales Navigator – on / Bekapcsolva
- Help Center – Segítség –
- Forum és
- ügyek frissítése
- Jobs – Job aktivitás és felvételi információk
- Network – Kapcsolati Hálód:
- csoportok,
- események,
- évfordulók,
- meghívók,
- születésnapok
- News – hírek:
- daily rundown – napi friss
- Mentioned in the news – hírekben meg említetten
- Profile:
- Endorsement – tanúsítványok
- Profile views – Profil megtekintések
2. Emailben
Mint az 1-es bekezdésben, PLUSZ
Safety and Reporting:
- Reports – jelenések
- Content moderation – tartalom moderálás
3. Push – push értesítés (mobilon)
- Conversations – beszélgetések
- Jobs – állások
- Network – kapcsolati hálód
- News – hírek
- Profile views – Profil megtekintések
B. Who can reach you – Ki érhet el a Linkedinen
Manage who you’d like to get communication from – állítsd be, hogy kivel szeretnél kommunikálni
1. Invitations to connect – meghívni a kapcsolati hálódba
- Everyone on Linkedin – mindenki a Linkedinen (javasolt)
- Only people who know your email address or appear in your “imported contacts” list – Csak, akik ismerik az email címed vagy benne vannak az importált kapcsolataid között
- Csak, rajta vannak az importált kapcsolataid listáján
2. Invitations from your network – meghívások a kapcsolati hálódból
- Pages – Céges oldalra – on / Bekapcsolva
- Events – Eseményre – on / Bekapcsolva
- Newsletter – Hirlevélre – on / Bekapcsolva
3. Messages – üzenetek – válaszd ki, hogy ki küldhet Neked üzenet
- Enable message request notifications – Értesítés üzenet fogadási kérelemről
- Allow others to send you InMail? – Engedélyezed, hogy küldjenek Neked InMail-t?
- Allow Open Profile messages? – Engedélyezed, az Open Profile* üzeneteket?
- Allow LinkedIn partners to show you Sponsored Messages? – Engedélyezed, hogy küldjenek Neked Üzenet Hirdetéseket?**
4. Research invites – Kutatási meghívó
- Allow LinkedIn to invite you to participate in research – Engedélyezd a Linkedinnek, hogy meghívjon kutatásokba – melyekben a részvétel 100%-ig önkéntes. Én ezt természetesen On-ra állítottam, azaz bekapcsoltam.
* Open Profile: ha előfizetője vagy bármely Linkedin Premium csomagnak, engedélyezheted, hogy bárki ingyen küldhessen Neked üzenetet, ha a másik fél akár nem is előfizető
** A Sponsored Messages, azaz az a Szponzorált Üzenetek hirdetési forma két hirdetési megoldást takar, a Message Ads és a Conversation Ads – ez amolyan Linkedin chatbot. 5 CTA gombot lehet tenni bele, azaz nem tud nagyon mélyre menni a beszélgetésben. Küldhetjük a felhasználót Lead Gen Form-ra, lead generáló nyomtatványra, majd vissza a beszélgetésbe. Így az adatai meglesznek, majd még további irányokba tudjuk juttatni, további tudást tunk megosztani vele.
Ez még nem egy Chatfuel vagy Talk-a-bot robot, de nagy lehetőségek vannak benne.
Erről készítettem egy videót is, amit a bankitamas.hu/11 oldalon, a Bekapcsol, a magyar Linkedin podcast leírásában olvashattok.
C. Messaging experience - Üzenet
1. Read receipts and typing indicators – Mikor a címzett elolvasta, vagy épp ír üzenetet, az látszon-e vagy semTurn on read receipts and typing indicators – Kapcsold ki vagy be, ha valakinek írtál, akkor kapj róla visszaigazolást, valamint, ha valakinek épp írsz akkor azt láthassa-e a másik fél.
Ambivalens érzéseim vannak itt. Képzeld, hogy valakinek megírsz egy levelet, de nem szeretnéd elküldeni, mert szeretnél még egyet aludni rá. A másik fél pedig nagyon várja a leveledet. Ott ül a gép előtt, ahol ő azt látja, hogy Te írsz, de csak 28 óra múlva küldöd el a levelet… Ő hülyének néz téged. Vagy iszonyat mód megsértődik. Ezt én kikapcsoltam.
2. Reply suggestions – Válasz ajánló
Turn on recommended replies when messaging – Kapcsold be vagy ki a válasz javaslatokat, tudod, mikor 3 kis dobozban megjelenik a szöveg, mondjuk a „Thanks” „Hahaha” „I fully agree”, vagy csak 3 emoji, vagy bármi hasonló.
Ez nekem működik. Néha sokat segíthet.
Itt a vége a 2020-as év beállításainak. Ezt most majd egy nagy pdf-be is beleszerkesztem és külön letölthetővé is teszem majd. Talán hírlevél feliratkozásért cserébe :o)