Bekapcsol, a magyar Linkedin podcast KKV Toborzóknak
Legutóbbi epizód:
Hallgatni mindenkinek érdemes, de a célcsoport a KKV Toborzók, akik az Ingyenes Linkedint használják.
Állást keresek: 01110011 01101111 01110101 01110010 01100011 01100101 01110010-nak, vagy 01110010 01100101 01110011 01100101 01100001 01110010 01100011 01101000 01100101 01110010-nek mennék hozzátok.
Állást keresek: 01110011 01101111 01110101 01110010 01100011 01100101 01110010-nak, vagy 01110010 01100101 01110011 01100101 01100001 01110010 01100011 01101000 01100101 01110010-nek mennék hozzátok.
(35.) 1. Linkedin csodálatos eszköze a toborzásnak.
Ebben segítem a cégeket mostani sorozatommal. Ebben az epizódban a Céges oldalról, Tartalomról és a Profilokról beszélek, röviden. |
|
(36.) 2. Profil nélkül nincs se Toborzás, se Linkedin.
A Profil az origója a Linkedinnek. Ezért beszélek róla. Csak egészen röviden. A képekről, a tartalmakról, a karakterekről, keresőszavakról. |
|
(37.) 3. A Céges oldal alapvetéseit mondom el. Ennél többet tud, de most csak a tetejét kapargattuk meg.
Van időnk, lesz róla szó :) |
|
(38.) 4. Hosszabb lett, mint terveztem, de még így is csak kutyafuttában mentem át a Linkedin tartalmi felületein.
Beszélek a Feed / Üzenőfali, a Céges oldali, a Csoportokban lévő Tartalmi felületekről és az Eseményekről. |
|
(39.) 5. Toborzás nagyon nagy hányada múlik az Employer Branding-en. A Linkedin szerint 2017-ben a jelöltek 56%-a már csak az employer branding alapján döntött, az USA-ban. Ez 5 év alatt lehet, hogy lecsorgott hozzánk is.
|
|
(40.) 6. Toborozni =/= Tiborozni, azaz egy módja a toborzásnak a Tiborozás
A lényeg, hogy, ha nem Tiborozol, a Linkedin büntet és csak 3-3 találatot mutat a kereséseknél. Tudod, a Linkedin is profitot akar gyártan, ahogy a munkaadód is. |
|
(41.) 7. Az X-Ray legyen Veled - KKV Toborzás
Az X-Ray azaz a Röntgen, aminek a fő formáka a site: operátor. Ez a kereső eszköz jelenti a Google-be ásást. A site:-on túl vannak még az intitle:, vagy az inurl:, filetype: és még mások. Ezekről később beszélek. |
|
(42.) 8. 3 szuper hatékony Employer Branding romboló módszer a Linkedinen - KKV Toborzás
A 3 hiper-szuper hatékony Employer Branding romboló módszer a Linkedinen:
|
|
(43.) 9. Toborzás Marketing a Linkedinen - KKV Toborzás
Az egész HR életében fontos helyet kapott a nagyvállalatokban a Marketing. Erre a kisebb vállalatok ritkán gondolnak, pedig kell! Az Employer Branding és a Toborzói Marketing kéz a kézben járnak. És ez akkor is igaz, amikor nem a munkaadói oldal irányából nézzük a Branding & a Marketing világát. |
|
(44.) 10. Boolean változók - KKV Toborzás
A Boolean változók sokat segíthetnek akkor is, ha a Google és a Bing már szemantikusan, azaz az élőnyelv szerint szeret találatokat adni. Erről is beszélek a mostani epizódban. Beszélek továbbá a nem szokványos változókról is, amivel akár a Linkedin Profilon található Headline-ban is tudsz találni jó jelöltet. |
|
(45.) 11. 40+ platform & eszköz KKV Toborzóknak- KKV Toborzás
A Google mellé hoztam 40+ platformot és eszközt. Irtó izgi lesz ez az epizód. Olyan helyekre viszlek, ahol még én sem feltétlen jártam, de izgalmas utazás lesz, az biztos. Kérdezz és kibontom, ami jobban érdekel. |
|