A Linkedin beállítások 3. részében az előfizetői csomagokról írok. Szerintem nem érdemes előfizetni, de ha már mindenképp, akkor több szakértő véleményével egyezően a Business Plus, avagy a kék csomagot javaslom használni. Véleményem szerint kevés értelme van a fizetős szolgáltatásoknak. Közülük viszont csak egyet ajánlok, mert az mindent tud, amit egy átlag (HR-es, sales-es) felhasználó használhat. Ugyanakkor viszont bemutatom mindet, hogy, aki nem ért velem egyet, az is tudja, hogy miért ad pénzt a Linkedinnek. Csak azért fizessünk, amit ki is tudunk használni.
Árak (áfa mentesen, közösségi adószámmal)
(1.) ezt ingyenes profillal és releváns aktivitással organikusan és hosszútávon értékesen is lehet érni
(2.) ha erre a linkre kattint, egy Chrome beépülő bővítménnyel az összes megtekintőt - a letöltés pillanatától - lehet látni (3.) ha van CRM-e a cégnek, akkor ez csak egy plusz teher, a ha nincs, van ennél olcsóbb. Ha nagy vállalatnál dolgozunk és a teljes cég a Sales Navigatort használja, csak akkor van értelme (4.) a keresőben egyedi kulcsszavakkal, egy-egy cégre fókuszálva, különböző földrajzi helyeken, szakmai területeken belül, a senioritásra keresve, a cég méretére is gondolva kereshetek. Igaz, ez a normál Advanced Search-nek is része, így ez inkább porhintésnek tűnik (5.) keresés az egy éven belüli aktivitásra (Any Activity, Messages, Notes, Reviews, Resumes, Projects)
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Bánki TamásLinkedin szakértő, vagy ahogy mások mondják "a Linkedin magyar hangja", A magyar Linkedin kézikönyv írója. Archives
October 2016
Categories
All
|