AZ INGYENES LINKEDIN HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI AZ EGYETEMI ☞DIÁK TOBORZÁSBAN☜ - 17,3%-a 18-24 ÉVES21/4/2023 Diákok toborzásához Magyarországon és külföldön is a Linkedin az egyik legjobb eszköz. A statisztikák és esettanulmányok mutatják, hogy a Linkedin hatékonyan használható a diákok toborzására Magyarországon.
- A Linkedinnek több mint 2,1 millió felhasználója van Magyarországon (forrás: Statista, 2022) - A felhasználók 17,3%-a 18-24 éves - 25-34 év közöttiek adják a legnagyobb részét, ez 57,6% - Őket mester vagy doktori programokra, öregdiák programokra és egyéb továbbképzésekre találhat meg az egyetem - Én a 35-54-es csoport tagjaként a 23%-ba tartozom. Nekünk is lehet eladni új tudást a régi egyetemen - Az 55+ os korosztály 2,1%-al van jelen Magyarországon. Ők lehetnek akár mentor programokba felkért öregdiákjaink (forrás: Statista, 2023) - A Linkedin Magyarországon a legnépszerűbb toborzási platform. Az álláshirdetők 91%-a használja a platformot a munkaerő megtalálásához (forrás: Aon Hewitt, 2017) - A Linkedin toborzási eszközei növelik az állásinterjúk számát Magyarországon. A felmérések szerint az álláshirdetők több mint 80%-a tapasztalt növekedést az interjúk számában (forrás: Linkedin, 2021). - Az álláskeresők 96%-a felkeresi a Linkedin-et, amikor állást keres Magyarországon (forrás: Jobbatical, 2020). Kiemelten fontos a brand ambassadorok szerepe a diákok toborzásában. Ők elősegíthetik egy adott egyetem népszerűségét a Linkedinen. Kommentálva és így létrehozva egy vonzó egyetem képét, ahol a diákok szívesen tanulnak. Érdemes rá figyelni, hogy a Linkedin fordítóeszköze csak a feeden működik. Magyarországon a toborzás legjobb nyelve a magyar. A nemzetközi szinten a magyarral nem jutunk előre. Én bár az egységes nyelvi kommunikáció oldalán állok, tudom, hogy sajnos a hazai diákság még nem használja a mindennapjaiban az angolt.
0 Comments
|
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
September 2024
|