Mic Adam egy csoda. LÉPÉSEK
A SZENT GRÁL 🏆 És jöhet a sok-sok minőségi Hozzászólás, mert tudod, a Comment a Holy Grail 🏆 a Linkedinen. Az ideális ügyfelem érdeklődik a Linkedin hatékony használatával kapcsolatban
Hívj +36709328054 Facetime, Whatsapp Írj
0 Comments
21/4/2023 AZ INGYENES LINKEDIN HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI AZ EGYETEMI ☞DIÁK TOBORZÁSBAN☜ - 17,3%-a 18-24 ÉVESRead NowDiákok toborzásához Magyarországon és külföldön is a Linkedin az egyik legjobb eszköz. A statisztikák és esettanulmányok mutatják, hogy a Linkedin hatékonyan használható a diákok toborzására Magyarországon.
- A Linkedinnek több mint 2,1 millió felhasználója van Magyarországon (forrás: Statista, 2022) - A felhasználók 17,3%-a 18-24 éves - 25-34 év közöttiek adják a legnagyobb részét, ez 57,6% - Őket mester vagy doktori programokra, öregdiák programokra és egyéb továbbképzésekre találhat meg az egyetem - Én a 35-54-es csoport tagjaként a 23%-ba tartozom. Nekünk is lehet eladni új tudást a régi egyetemen - Az 55+ os korosztály 2,1%-al van jelen Magyarországon. Ők lehetnek akár mentor programokba felkért öregdiákjaink (forrás: Statista, 2023) - A Linkedin Magyarországon a legnépszerűbb toborzási platform. Az álláshirdetők 91%-a használja a platformot a munkaerő megtalálásához (forrás: Aon Hewitt, 2017) - A Linkedin toborzási eszközei növelik az állásinterjúk számát Magyarországon. A felmérések szerint az álláshirdetők több mint 80%-a tapasztalt növekedést az interjúk számában (forrás: Linkedin, 2021). - Az álláskeresők 96%-a felkeresi a Linkedin-et, amikor állást keres Magyarországon (forrás: Jobbatical, 2020). Kiemelten fontos a brand ambassadorok szerepe a diákok toborzásában. Ők elősegíthetik egy adott egyetem népszerűségét a Linkedinen. Kommentálva és így létrehozva egy vonzó egyetem képét, ahol a diákok szívesen tanulnak. Érdemes rá figyelni, hogy a Linkedin fordítóeszköze csak a feeden működik. Magyarországon a toborzás legjobb nyelve a magyar. A nemzetközi szinten a magyarral nem jutunk előre. Én bár az egységes nyelvi kommunikáció oldalán állok, tudom, hogy sajnos a hazai diákság még nem használja a mindennapjaiban az angolt. Fura mód a Linkedin változtatott a Repost megjelenésén, úgyhogy egyértelművé vált, hogy ezt nem érdemes művelni.A Repost nem Megosztható, azaz Csoportba nem lehet tovább osztani, sem pedig nem küldhető el Linkedin levelezőben senkinek; sőt az eredeti Like-ok, Hozzászólások se láthatóak. Mi több, az eredeti tartalom tulajdonos semmilyen statisztikai adatot nem lel belőle. Ma épp kaptam egy ilyen Repostot, amin ezt jól láthatóan megtudtam. Helyette a Linkedin tartalmi Szent Grál, a Hozzászólás, a Comment a javallott. Az eredeti bejegyzés, Megosztható és Küldhető is, és az összes Hozzászólás és Like is látható. Szólj hozzá és
Long story short, szólj hozzá, legyen véleményed, mondd el és válj ismertté. Így epitheted legkönnyebben az ÉnMárkádat, a Personal Brandedet. Vagy akár a Céges oldalatok márkáját, brandjét is, hisz mód van rá, hogy a Linkedin Céges oldalatokkal szóljatok hozzá! #Brand #PersonalBrand #LinkedinByTamas |
Details
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
April 2023
|