Domain A napokban valaki küldött egy linket, ami nem azért nem működik nálam, mert véletlenül ékezettel írta a domaint a küldő, hanem a kihívás szó miatt. De a weben az ékezet bajt okozhat. kihívás.hu = xn--kihvs-0jb6r.hu ⬅️ ezek nem valós URL-ek Nem G€czy, hanem Géczy A Linkedin Profilodon segíthet az ékezet, hogy nem G€czy, hanem Géczy a neved, míg a külföldi már nem tudja ezt megkülönböztetni. S itt a Linkedin URL-edet viszont mindig ki kell javítani, hogy olyan ne legyen, mint fent. Csillagom * a Kovácsné kivan c. könyv, egy hibás domain és az én eddigi rossz javaslatom, hogy mindenki írja a saját nevét ékezettelenül** inspirált erre a bejegyzésre ** a Linkedin URL-edbe soha ne tegyél ékezetet, ha Géczy a neved, írd inkább csak G-nek ❓ Neked milyen hasonló tapasztalatod volt? 📝 Írd meg! #Content #LinkedinTips Kövesd #LinkedinByTamas 🙂 Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon
🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel https://bit.ly/inTipp 📱 +36709328054 [email protected]
0 Comments
Napi abszurd Képzelj el egy céget, ahol minden reggel sorban állnak a kollégák, hogy megoszthassák a vállalati tartalmakat. Ugye milyen abszurd? Mégis sokan ezt várják el az Employee Advocacy programoktól. Nem működik 23 év közösségi média* tapasztalattal a hátam mögött állíthatom: itt az ideje újragondolni a teljes rendszert. A régi módszer - ahol egyszerűen megkértük a kollégákat a megosztásra - már nem működik. Énmárka Miért? Mert a munkavállalók ma már tudatosan építik saját szakmai brandjüket. És egy jó Employee Advocacy program ebben támogatja őket. 4 új megközelítés 1. Integrált stratégia Nincs már külön "social media projekt", ez már a belső kommunikáció szerves része. A tartalmak összhangban vannak a vállalati értékekkel és a kollégák szakmai céljaival. Belső interjúkkal, képzésekkel lehet ezeket a célokat megismerni és támogatni. Akár azzal is jobban megismerhetjük, hogy milyen irány érdekli, hogy milyen képzés érdekel egy-egy kollégát, abban támogatni őt. 2. Valódi motiváció Felejtsd el a "kötelező megosztásokat". Helyette adj szakmai fejlődési lehetőséget, például személyes márkaépítési workshopokkal. A jó műhelymunkák jó csapatokat is létrehozhatnak a cégen belül. Linkedin Képzés esetén keress meg minket. 3. Tartalom kurálás A kulcs: olyan tartalmakat készíts, amiket a kollégáid büszkén osztanak meg. Ügyfeleinkkel például heti, havi egyeztetéseken vonjuk be a szakértő kollégákat a tartalomkészítésbe. Így az ő hangjuk is észrevehető, hallható lesz. 4. Mérhető eredmények Kövesd az engagement rátát (bevonódási érték), a reach-et (elérést) és - ami talán a legfontosabb - a kollégák szakmai profiljának fejlődését, látogatottságát (ezt majd vagy megosztják Veled, vagy nem, de a bizalom építés itt is látszik, hogy milyen fontos, cégen belül). "What gets measured gets managed." mondta Peter Drucker („Amit mérni lehet, azt irányítani is lehet.”) Ragadjon a bélyeg És most jön a lényeg: mindezt fokozatosan építsd fel. Kezdd 3-4 lelkes kollégával, akik példát mutatnak. Adj nekik eszközöket, tudást, bizalmat és szabadságot. A többiek majd követik őket, csatlakoznak, ha látják az eredményeket. Szakmai közösség Mert az Employee Advocacy 2.0 nem a megosztások számáról szól. Hanem arról, hogy együtt építünk egy olyan szakmai közösséget, ahol mindenki fejlődik. Tudom, hogy ez egy álom, de ér nagyot álmodni. Ugye, hogy ugye? * már egy WiW jövőjén gondolkodó csoportban is benne voltam 2002-ben #EmployeeAdvocacy #LinkedInStrategy #EmployerBranding #LinkedinByTamas Te hogyan indítanád el ezt a folyamatot a saját szervezetedben? Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon 🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel https://bit.ly/inTipp 📱 +36709328054 [email protected] Rottyon van az SSI Nem csak Gábornak, hanem mindenkinek. Glitch ez vagy a jövő, nem lehet tudni. Itt van, amit Gáborral leveleztünk: Gábor Egy érdekes dologba ütköztem bele a mai nap. Tegnap még az SSI-m 55 volt, amellyel az industry SSI rank-em top 2% volt, a network pedig top 16%. Mai napra leesett az SSI-m 43-ra, viszont így az industry top 1% lett, a network meg top 4%. Én Lehangoló lesz a válaszom. Az ssi az egy értékesít tölcsér teteje. Úgy tűnik ebből, hogy a Linkedin see nagyon törődik vele. Csak az a cél vele, hogy több Sales Navigator-ról adjon el a Linkedin. Gábor Viszont ha nincs meg ez az értelmezhető visszajelzés sem, akkor teljesen értékelhetetlen a LinkedIn hasznossága. Esetleg ha azt tudod valahogy magadnak mérni, hogy generáltál-e bármilyen eladást a cikkeiddel. Linkedin Meeting S itt én felhívtam Gábort a Linkedinen keresztül. Ugye tudtad, hogy lehet ezt? Majd meg is írom hogy mi ez a funkció, mert nem találtam meg a saját blogomon, amúgy ez a Linkedin Meeting. Én S a beszélgetés végén megkérdezte, hogy mennyivel tartozik, amire én ezt írtam neki: Ugye az azért fura lett volna, ha most kérek ezért pénzt?! Nem mondtam, hogy mennyi az annyi, de ha másnak ajánlasz, akkor, kérlek mondd meg nekik, hogy csak €208+áfa/óra az óradíjam. Örülök, hogy segíthettem! SSI ellenőrzés Itt nézheted meg, https://www.linkedin.com/sales/ssi #SSI #LinkedinStrategy #SalesNavigator #LinkedinByTamas Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon
🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel https://bit.ly/inTipp 📱 +36709328054 [email protected] Bevonódás Amíg 2022-ben az oldalak átlagos engagement rátája 2% körül mozgott, ma már a tudatosan kezelt oldalak 5-7%-os rátát is elérhetnek. Céges hír És itt jön a csavar: sokan még mindig azt hiszik, elég néha kiposztolni egy-egy céges hírt. 23 év social media tapasztalattal a hátam mögött állíthatom: ez már rég nem elég. Aktivitás 5 pillére 1. Kontextus mindenek felett Nem elég csak posztolni - figyelj a szakmai beszélgetésekre, és szólj hozzá értékteremtő módon, ahogy a Támogató Céges oldal, avagy a Page Advocacy 1.-ben olvashattad 2. Időzítés és tartalom Heti 3-5 poszt, változatos formátumokban. Nálunk a keddi és csütörtöki posztok hozzák a legjobb engagement-et. Ugyanakkor van akinél a szerda vasárnap működik, de a Szombat senkinél nem jó. Az AuthoredUp már dolgozik egy eszközön, amivel az olvasóid olvasói kedve szerint oszthatsz meg. 3. A közösség az első 24 órán belül válaszolj minden kommentre. A céges oldalasnak is lehet emberi hangja, s vicces is lehet! 4. Mérd és elemezd Kövesd a reach, engagement - elérés, bevonódás - és konverziós mutatókat. Adj időt egy-egy új megközelítésnek, lehet, hogy 30 nap is kellhet hozzá. Tudod, a Linkedin nem sprint, ez egy kemény triatlon, vagy inkább ironman tízpróba kombó. 5. Optimalizálj folyamatosan Ami működik, azt skálázd. Ami nem, azon változtass, vagy engedd el. Nem működhet minden. GYGY-k (gyors győzelmek) a kezdéshez: - Napi 5-8 értékes komment más céges posztokon - Napi 5-8 értékes komment iparágilag releváns emberek bejegyzéseire - Heti minimum 3 saját tartalom - Gyors reakciók a mentions-ökre #LinkedInStrategy #ContentMarketing #LinkedinByTamas Mi a tapasztalatod, melyik pillér működik nálatok a legjobban? Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon
🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel https://bit.ly/inTipp 📱 +36709328054 [email protected] 2020 Emlékszem, 2020-ban még tényleg elég volt néhány céges hír megosztása LinkedInen. De mára már ez kevés - az algoritmusok* és a felhasználói elvárások is változtak. Mi is a Page Advocacy valójában? A céges oldal aktív párbeszédközponttá alakítása. Nem elég már csak posztolni - a cégnek magának is részt kell vennie a szakmai diskurzusban. Támogatnia kell a kollégákat a Linkedinen. Volt erre egy eszköz a Linkedinen, az Elevate, ami egy darabig borzasztóan drága volt, majd megszűnt. 4 fő pillér: A, Rendszeres engagement más cégek releváns posztjain B, Rendszeres engagement iparágilag fontos emberek bejegyzéseinél C, Aktív kommunikáció a kommentekben D, Gyors reakciók a mention-ökre Fontos: Ez nem helyettesíti, hanem kiegészíti az Employee Advocacy-t**! A & B Tapasztalatom szerint a siker kulcsa a konzisztencia. Heti 3-5 poszt + napi 5-9 értékes interakció mások tartalmainál már látható eredményt hoz. * az algoritmus folyamatosan változik & minimum 6 különböző van {ingyenes, premium stabil, mobil; Sales Navigator stabil, mobil; Recruiter stabil, mobil} ** az Employee Advocacy az, amikor az alkalmazottak tartalmát támogatja a Céges oldal, megosztással, vagy épp a Page Advocacy-vel Michelle J. Raymond inspirációja alapján, saját tapasztalatokkal bővítve #LinkedInStrategy #EmployerBranding #LinkedinByTamas Mit tapasztalsz, nálatok melyik elem működik jobban? Több Linkedinért 𝗻𝘆𝗼𝗺𝗱 𝗺𝗲𝗴 a 🔔 a Linkedin Profilomon
🗓 𝗙𝗼𝗴𝗹𝗮𝗹𝗷 időpontot: https://bit.ly/Linkedin-konzultacio-idopont 📩 𝗜𝗿𝗮𝘁𝗸𝗼𝘇𝘇 𝗳𝗲𝗹 a Linkedin hírleveleimre: https://bit.ly/A-magyar-Linkedin-hirlevel https://bit.ly/inTipp 📱 +36709328054 [email protected] |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
February 2025
|