Azaz még a pesszimista szcenárió esetén is 15-20%-kal kevesebb lesz a hirdetési költsége az ügyfélnek, ha csak a Linkedinen hirdet. Investment
100.000Ft (~€320) esetén a CPM (cost per mille; 1000 megtekintésenkénti ár) hirdetési formában 160.000 megtekintést érhetünk el két euróért. Ami a 0,2%-os CTR-rel (click through rate; átkattintási arány), azaz 1000 emberből 2 átkattintással 320 kattintást jelent. Kuti Géza, a MediaQ kutatási igazgatója szerint 2-3%-os a konverzió, ami azt jelenti, hogy 7-10 vásárlója lesz az ügyfélnek. Return Az átlag 40.000Ft/fő/éj árral számítva, ha 2 fő 2 éjszakát tölt, az 160.000Ft. Egy vásárló a fenti számok szerint 10-15.000Ft-jába került az ügyfélnek, ami a 160.000-nek a 8-10%-a. Ha csak egy éjszakára megy két fő, akkor is 20-30%-a csak a marketing költségnek. Ami így is 20-30%-al elmarad az iparági 40-50%-tól. És ezek a számok igazak bármely egyéb hirdetésre is, s érezhető, hogy gyakorlatilag a Linkedinen hirdetni akár lehet olcsóbb is, mint a többi online felületen.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
October 2024
|