Itt láthatóA Linkedin hirdetések a legújabb az online hirdetési platformok közül, így sok gyerek betegsége van, melyeket folyamatosan elemezzük. Ugyanakkor messze a legjobb a célzási lehetőségünk, ha a B2B szegmensben szeretnénk hirdetni. Ez egy aranybánya, s mi segítünk ennek a kiaknázásában. Tehát a hirdetésünk célcsoportja a Linkedin 5 különböző felületén láthatja a speciálisan neki címzett hirdetéseinket. Később lesz szó arról is, hogy miként lehet a Linkedin partner weboldalakon is hirdetni. A a Linkedin 5 felületén, maximum három területén a Linkedin oldalnak jelennek meg a hirdetések. Az 5 felülete a következő:
És a három terület:
Míg a normál szalag hirdetés csak az asztali gépen és a laptopon jelenik meg, addig a Sponzored Update a mobilon és a tableten is. A következő bejegyzésben a Sponzored Updates-ről lesz szó. Linkedin Hirdetéssel kapcsolatban keressen meg:
|
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
August 2023
|