Ahhoz, hogy Linkedin hirdetést hozzunk létre, kell, hogy legyen Linkedin Céges Oldalunk, ahol a megosztott tartalmainkat tudjuk Sponsored Updates-ként hirdetéssé alakítani, s így sokkal nagyobb közönség elé vinni, mint az első bejegyzésben (részben) bemutatott klasszikus szalag vagy szöveges hirdetést. Míg annak (klasszikus hirdetés) a CTR értéke AJ Wilcox tapasztalat szerint csak 0,03% az amerikai piacon, addig a Sponsored Updates átkattintási aránya átlagosan eléri a 0,3%-ot is. Ez itthon még hatékonyabb, feltételezéseim szerint ez lehet akár 1-1,5% is, azaz 1000 megjelenésből akár 10-15 kattintást is elérhetünk. Ami a minimális €2/CPM esetén lehet akár 610Ft / 1000 megjelenés / 10-15 kattintás És létezik a Direct Sponsored Content (DSC), ami annyiban különbözik a Sponsored Updates-től, hogy ennek a tartalomnak nem kell a Linkedin Céges oldalon megjelennie, hanem direktben a követők főoldalán jelennek meg. Azaz, ha egy tartalom mondjuk egy lokális tartalom, ami csak a magyar tagoknak érdekes, akkor azt DSC-ként osztom meg a Linkedinen, míg a Céges oldalon a globális tartalmak jelenhetnek meg. Vagy a cégünk orvosi eszközöket gyárt, de van egy tartalmunk, amit csak a sebészeknek szeretnén megosztani, akkor azt nem tesszük fel a központi oldalra, hanem DSC-ként tesszük közzé. Amennyiben bármi kérdése lenne Linkedin hirdetésekkel kapcsolatban, vagy segítségre lenne szüksége, akkor bátran keressen meg az alábbi elérhetőségeimen:
|
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
September 2024
|