A Linkedin hirdetésnek előfeltétele az, hogy legyen a cégünknek egy Linkedin Céges oldala, melynek elkészítésében tudunk segíteni. Kérdezzen bátran. És ennél ez még egy kicsit bonyolultabb is. Mindjárt ki is csomagolom: A = tartalom alapú különbség, B = landing page alapú különbség, C = célzás A) tartalom alapú különbség
B) landing page alapú különbség
C) célzás 4 pillére + továbbiak A már fent említett AJ Wilcoxtól tanultam meg a célzás 4 pillérét, amit az óra járásának megfelelően mutatom be.
A kép alatt folytatódik a célzás további 9 lehetősége. Ezen kívül az alábbiakra lehet célozni és ezeket lehet kizárni a célzásból:
Fontos Linkedin Hirdetési Rövidítések: SU: Sponsored Update (Szponzorált Tartalom) - tartalmi hirdetés, amit eredetileg a Linkedin Céges oldalon jelenítettünk meg DSC: Direct Sponsored Content (Direkt Szponzorált Tartalom) - tartalmi hirdetés, amit nem kell a Linkedin Céges oldalon megjeleníteni CTR: Click Through Rate (Átkattintási Arány) - egy mérőszám, ami kifejezi a hirdetés megjelenésenkénti kattintási arányát CPM: Cost per Mille (Ezer Kattintásonkénti Ár) - egy hirdetési beállítás, ahogy a neve is mutatja a kattintás árát 1000 megjelenésenként fizetjük CPC: Cost per Click (Kattintásonkénti Ár) - ezzel a beállítással csak a kattintásonként kell fizetnünk, azaz akár több ezer megjelenésenként Amennyiben bármi kérdése lenne Linkedin hirdetésekkel kapcsolatban, vagy segítségre lenne szüksége, akkor bátran keressen meg az alábbi elérhetőségeimen:
|
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
February 2025
|