8/1/2015 10/IV., sorozat a Linkedin Hirdetésről - a Klasszikus (+ történelem & best practice)Read Now
Amikor a HotWired 1994-ben bevezette a grafikus bannert, én akkor kezdtem el internetezni. 20 éve. A CPM (cost per mille, 1000 megtekintés) fogalmát 11 évvel 1994 után, 2005-ben, a Netscapes és az InfoSeek vezette be, Fain és Pedersen szerint, akik a Duke Egyetemen írtak erről egy dolgozatot. Az első Linkedin hirdetés csak 2006 májusában jelent meg, és ami nagyon meglepő, az az, hogy csak egy teljes évvel a Facebook után [infógrafika az online hirdetésekről]. 9 évvel később a Linkedinen már több különböző hirdetést is megkülönböztetünk:
Linkedinen legjobban a Sponsored Update hasít, ahogy azt az Ad Age írja. 2013 második negyedévében még csak 7% bevételt termelt a Linkedinnek, míg 2014 ugyanebben az időszakában már 28%-ot. De térjünk vissza a klasszikushoz. A Linkedin hirdetésnek 4 része van:
Egyelőre a Linkedinen - hivatalosan - csak angolul lehet hirdetni, de dolgozom rajta, hogy ez megváltozzon.
Jó gyakorlat (és a rossz)
És további best practice-ek:
Amennyiben bármi kérdése lenne Linkedin hirdetésekkel kapcsolatban, vagy segítségre lenne szüksége, akkor bátran keressen meg az alábbi elérhetőségeimen:
|
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
January 2025
|