15/1/2015 10/V., sorozat a Linkedin Hirdetésről - az InMail - az igazán személyes hirdetésRead NowMost már egyértelműen igent mondanék, ha a hirdetési büdzsé erre a hirdetési formára eléri a 7 millió forintot (USD 25.000) De lássuk a pro és a kontra érveket.
Ahogy a Linkedin egyik anyagában olvastam, a Linkedinen megjelenő tartalmak fogyasztóinak több mint a kétharmada (68%) bízik az itteni tartalomban. Míg a Twitter ide vonatkozó adata kevesebb mint ennek a fele (33%), míg ugyanez az adat a Facebooknál már csak 18%. Miként készítsük el az InMailt, hogy minél többen megnyissák
Kép: hampage.hu Amennyiben bármi kérdése lenne Linkedin hirdetésekkel kapcsolatban, vagy segítségre lenne szüksége, akkor bátran keressen meg az alábbi elérhetőségeimen:
|
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
November 2024
|