Ahogy már volt róla szó, a Linkedinen két féle képpen hirdethetünk. Van a CPC (cost per click, kattintás alapú) és a CPM (cost per mille, 1000 megjelenésenkénti) elszámolási mód. Az A/B tesztet mindenképp CPC-ben végezzük el. Ugyanakkor, ha valamely hirdetésünk nagyon soka kattintást kap, akkor azt állítsuk át CPM-re. Lent bemutatom az árazási oldalt: Piros: licit ára (lőjünk nyugodtan az ajánlott maximum fölé, a Linkedin maximum 1 centtel fog többet levonni tőlünk, mnt a versenytársunk fizet) Narancs: a napi költségvetésünket állíthatjuk így be Kék: beállíthatjuk végtelenre vagy egy dátumig Zöld: célcsoport Magenta: kampány adatok Amennyiben bármi kérdése lenne Linkedin hirdetésekkel kapcsolatban, vagy segítségre lenne szüksége, akkor bátran keressen meg az alábbi elérhetőségeimen:
|
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
August 2023
|