Ma találkoztam egy komoly PR-os, Holub Katalin, egyik megosztásával. Most kezd beletanulni a Linkedin használatába. Ez a cikk neki mindenképp szól, igaz, rövidebben már elküldtem ezeket egy üzenetben, de bízom benne, hogy így még többet, még hatékonyabban tudok átadni, nem csak neki.
Ha bármilyen Linkedin kérdésed van, ne habozz megkérdezni engem! Ahhoz, hogy az általunk megosztott cikk esetleg 10×, 100× több átkattintást érjen el, három dologra kell figyelmet fordítanunk, az egyik a cikk megosztása, a másik a kép megosztása, a harmadik pedig az érdeklődés felkeltése, a személyes gondolatok megírása, rosszabb esetben a cikkből kivágott egy két mondat. Itt most megosztom Veled, hogy milyen eszköz kombinációt használok a legjobb hatás eléréséhez, mellyel tudom, hogy van, aki vitatkozik, én mégis így csinálom. 1. CIKK MEGOSZTÁS
2. KÉP MEGOSZTÁS Nna, ezen kívül a képnek (már a fájlnak is) mindig legyen neve, nem pedig ilyen KEP3485.JPG, például ilyen:
3. SAJÁT GONDOLAT És ezeken túl vagy kivágok a cikkből 2 fontos mondatot (soha nem az első bekezdésből), vagy ami még sokkal jobb, 1-2 új, saját gondolat megírása, ami sokkal jobban felkelti az érdeklődést, mint a kivágott rész, amiért odakattintanak, amiért végig is olvassák majd a cikket.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
October 2024
|