Példaként a Linkedin e kettő adat halmot emeli ki:
1. hányan nézték meg egy-egy cég alkalmazottainak a Profilját (ezért is hasznos, ha a Linkedin Profil jól van felépítve) 2. hány felhasználó követte a Céges oldalát, Karrier oldalát egy-egy cégnek Magasabb munkáltatói ismertség és nagyobb bevonódás a Linkedinen egyenesen aránylik a hatékonyabb munkáltatói márka és magasabb InDemand (keresettebb Linkedin) sorszám. A hardware (informatikai eszköz) gyártóknál sokan szeretnének dolgozni, ezek közül ki kell emelni az alábbiakat: Avaya, Huawei, Honeywell, Schneider Electric, Siemens Salesforce.com az első SaaS (Software as a service [magyarul szolgáltatott szoftver - gyakran: "on-demand software" azaz lekérhető szoftver - Wikipédia]) cég, ami bekerült aTop 20-ba. A Tesla, Netflix, Spotify, Uber, booking.com is feljebb került idén. A százból 15-nek van kevesebb alkalmazottja, mint 5000 fő. Nekik a legerősebb a hatásuk, hisz egy olyan nagy vállalattal, aminek akár több százezer alkalmazottja van, sokkal nehezebb. 63%-a a vállalatoknak amerikai. A top 3 iparág: 1. Tech, Telekommunikáció és Média 2. Kiskereskedelem és FMCG termékek 3. Olaj és Energia A nemrég még lesajnált és már-már leírt Yahoo! a 27. A 100 cég listájára lent kattinthat át.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
October 2024
|