Porté A Linkedin fotó álláskeresőknek olyan portré fénykép, ami abban a ruhában készül, mint amilyenben interjúra szoktunk menni. Erre a fényképre érdemes egy kicsi pénzt is áldozzunk, egy profi fotóshoz elmenve, legrosszabb esetben egy igazolványkép készítőnél készíttessünk képet, ha ezek nem elérhetőek, akkor szeptember 15-én érdemes eljönni a Linkedin Budapest Meetupra, ahol jelen lesz Mayer András, profi fotós, aki készít Rólad is egy Linkedin portrét. Ennek a képnek mosolygósnak, a kamerába nézőnek és a fejet balra fordítottan kell elkészülnie. Ez azért fontos, mert így amikor valaki megnézi a Linkedin profilunkat a fejünk, vagy a testtartásunk a tartalom felé néz. Mérete legyen minimum 500 × 500 pixel. Ha van olyan eszközünk a gépünkön, amivel meg tudjuk vágni a képet, érdemes kerekre vágni, mert a Linkedinen többnyire úgy is kerekre vágva láthatjuk. Ha tudunk rá keretet tenni, az még jobb, mert így még jobban kitűnik a többi kép közül. Ezzel újabb esélyt kapunk, hogy megnézzenek minket. A mosoly azért fontos, mert ha egymásra mosolygunk, az bizalmat gerjeszt, és amikor elmegyünk az állásinterjúra, akkor is érdemes pozitív dolgokra gondolva, mosolyogva érkezni és mosolyogva beszélni, mert az interjúztatóban ez mind jó érzést kelt. Egy jó Linkedin profil kép nagyban hozzásegíthet, hogy minket válasszanak ki. Sokan szedett-vedetten, rendetlenül, vagy nyaralósan felöltözve, napszemüvegben vannak lefotózva, és rossz háttér előtt, így amikor megnéz minket egy toborzó, nem keltünk jó benyomást. És ezzel akár el is veszíthetünk egy lehetőséget. Háttérkép ![]() Ne feledkezzünk meg a háttérképről sem. A háttérkép 1400 × 425 pixel méretű kép minimum, de akár 20 000 × 20 000 pixeles is lehet. Fontos figyelembe venni, hogy a Linkedint (a Linkedin szerint) többnyire ma már mobilról fogyasztják, ezért a képnek csak a profil fölötti része látszik igazán jól. Ez a kép egy brand, személyes márka építő (a brand, a márka mi vagyunk) kép, vagy egy impulzus kép is. Arra gondolok, hogy ha pl. valakinek van hajós múltja (ahogy most egy ügyfélnek), akkor érdemes egy olyan hajót, egy olyan hajóról készült képet kitenni, ahol dolgozott; mögötte ott van a kék ég, a pálmafák, a tengerpart, azaz egy olyan, vágyott hely, ahova szeretne mindenki eljutni. De akár lehet bármilyen természeti jelenség, egy virág, vagy valami sport tevékenység, ami mind-mind elmond rólunk valamit, azaz építi az énmárkánkat.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
March 2025
|