Gyakran előforduló kérdés, hogy hosszan, vagy röviden, egy-egy állásra specializáltan, vagy másként készítse el az ember a Linkedin Profilját. Mi is itt a dilemma? A hosszú profil sok görgetéssel olvasható végig, ami zavaró lehet. Próbálja csak végig olvasni valaki ezt a profilt. Mégis, én amondó lennék, legyen hosszú. Azért gondolom így, mert a HR-esek / toborzók nem véletlenül találnak ránk, hanem keresések útján. Egyértelműen mégse jelenthetem ki, hogy a rövid nem jó. Van akinek tényleg nincs hosszú, több éves tapasztalata, mert esetleg pályakezdő. Én neki is azt javaslom, hogy töltse ki a tapasztalatainál a leíró részt. 500 karakter hosszan mutathatja be egy-egy pozíciónál, szakmai gyakorlatnál, önkéntes tevékenységnél, hogy milyen eredményesen végezte a dolgát. És ugyanebben az 500 karakterben elfér minden tapasztalatról 3-5 keresőszó, kulcsszó, melyeket listázva, függőlegesen helyezhetünk el a pozíció alján. Ezek természetesen SEO-ban is nagyban erősíthetik a megtalálhatóságunkat. Ugyanakkor fontos megtartani az egészséges egyensúlyt, azaz figyelni az SHO-ra (kereső ember optimalizálás) is, hogy ne legyen feleslegesen sok. Amitől szintén hosszú lesz egy profil, az a digitális tartalom. Ezt kihagyni viszont badarság. A sárga egy videó.
A kék a CV-m, ami egy pdf. A narancssárga egy Prezi.com prezi A zöld egy about.me link. A ciklámen pedig egy kép. A könyvemben másfél oldalon keresztül soroltam, hogy mennyi féle kiterjesztést és szolgáltatást lehet a Linkedinhez biggyeszteni. Képek: besthairtrends.com, pinterest.com, Linkedin képernyő kép
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
November 2024
|