Eddig ketten válaszoltak, s mind ketten a hatékonyság növelésére kérdeztek, illetve azt jelölték, hogy fontos lenne nekik, hogy hatékonyabban láttathassák magukat. Ahhoz, hogy jobban lássanak minket, ahhoz aktívnak kell lenni, sőt, pro-aktívnak. A hatékonyságot a tudatossággal lehet fokozni. Ha kitalálunk egy aktivitási naptárat. Erről külön szólok majd a 2016 augusztusában megjelenő Álláskönyvben, amit már elő lehet rendelni. (Az első 20 vevőnek 80% kedvezményt adok.) Mielőtt ebbe bele mennék, fontosnak tartom megjegyezni, hogy a Linkedinen az aktivitás önmagában kevés, ha nincs hozzá ott a megfelelő háttér, azaz a jól kitöltött profil. Kezdjük azzal, hogy mi az, ami nem aktivitás a Linkedinen (azaz, amitől nem kerülök előrébb a Linkedin keresések találati listáján): az nem aktivitás, ha vissza/bejelölünk, vagy visszajelölnek minket. Igaz, valamelyest már ez is aktivitás, mert a Linkedin megmutatja, ha egy kapcsolatom új kapcsolatot szerzett (ez kikapcsolható). Mi az, amit én és a Linkedin aktivitásnak vél? Az alábbiak azok az aktivitások, melyeket a Linkedin értékel:
Mi az, amit pro-aktivitásnak jellemzek?
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
October 2024
|