A Linkedin megállapítása, miszerint azok a cégek, amelyik elérik, hogy a munkavállalóik megosszák a tartalmát az eredményesebb, az helyes. Azok a cégek, amelyek a közösségi oldalakon aktívak, azok 58%-al eredményesebbek a toborzásban és 20%-al könnyebben tartja meg a munkaerejét. Kétszer olyan erős a bevonó hatása a munkatársak által megosztott tartalomnak, mint a brand tartalmának önmagában. Azon értékesítők, akik gyakran osztanak meg, minőségi, szakma specifikus, releváns tartalmat, 45%-al valószínűbb, hogy túlszárnyalja a cél számot. 5-13×-os megtekintést ért el a Visa és a a The Hershey Company a Linkedin Elavate segítségével. Igaz ez egy fizetős terméke a Linkedinnek. Az ára pedig a cég méretétől függ és a Linkedin Elavate egyéni árazást ad. A nagyvállalati tartalommarketingre a Linkedin a legjobb platform 2019-ben. Legyen az Szerzett Tartalom, Gyártott Tartalom, Szponzorált Tartalom, vagy az Elevate. És a munkavállaló oldaláról ez abszolút szerzett tartalom. Kattints és gyere, tanulj Bánki Tamástól a Linkedinről. Érdekel a Linkedin? Szeretnéd hatékonyabban használni? Keress meg! Írj most! [email protected] +36709328054
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
November 2024
|