Lesz szó a fotók számáról, a montázsokról, a tag-ekről és a méretekről is.Képek az üzenőfalon Egy-egy Linkedin bejegyzéshez 9 képet adhatunk hozzá. Javaslom ezt nem egy montázsban közé tenni hanem egyenként. Sőt azt is javaslom hogy egyáltalán ne tegyünk a Linkedinre montázs képet mert ha rákattint és valaki, akkor a montázs nem segít neki abban hogy jobban felismeri a rajta szereplőket. Amennyiben, valamilyen eseményen készült képet, képeket teszünk közzé, melyeken emberek is szerepelnek, akkor jelöljük meg hogy kik szerepelnek a képen. Maximum 30 embert jelölhetünk meg a képen tag-gel, ugyanúgy, ahogy maximum 30 embert említhetünk meg @mention-nel. Ez azért is fontos mert mi mindannyian kíváncsiak vagyunk, és a kíváncsiságunk miatt kattintunk. És pont ezért a kattintásért, azaz a bevonódásért (engagement) készítünk minden bejegyzést. Azért kell bevonónak, azaz vonzónak, lenni egy-egy tartalomnak, hogy minél többen Like-olják, hozzá szóljanak, megosszák azt; azaz így terjesszék a “mi” ismeretségünket. Ebben az esetben a “mi” lehet egy személy, egy cég, vagy akár egy nonprofit szervezet, esetleg egy rendezvény is. Kép méret A megfelelő kép méret a Linkedin Updates-hez (üzenőfali tartalom, szokás Feed-nek is nevezni):
Marketing és a Kép Ahhoz, hogy sokan kattintsanak a képek re, érdemes úgy készíteni a képet, hogy legyen rajta ember is. Amennyiben szeretnénk, hogy rákattintsanak a képünkre, akár erre felszólító szöveget is elhelyezhetünk, avagy egy gombot, ezeket hívjuk call to action, CTA gomboknak (pl.: Kattints! vagy Olvasd el! vagy Töltsd le! vagy Kövess minket!) Érdekel a Linkedin? Szeretnéd hatékonyabban használni? Linkedin Nap, 2019. szeptember 16. Vegyél jegyet! Keress meg! Írj most! Kérdezz! [email protected] +36709328054
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
September 2024
|