Ahogy a fenti képen látszik, a mért adatok mást mutatnak, mint amit a Linkedin közre ad 659.000+. A mérés szerint 752.000 regisztrált tagja van a Linkedinnek Magyarországon, ebből aktív 711.000 (aktívnak a kutató cég a hetente belépő tagokat tekinti; míg a Linkedin a 2 havi aktivitást érti ezalatt), lehet hogy ebből fakad az 50.000-es különbség. Bár ezt túl nagy ahhoz, hogy igaz legyen. Más érdekes adat is kiderült a hallgatók számára, például az, hogy nagyobb arányban vannak a Linkedin tagok között a hölgyek, mint az urak. Nemzetközi viszonylatban ez fordítva igaz. Lakhely szerint Budapest felül reprezentált (38%), ugyanakkor falusi környezetben (7,6%) is használják a Linkedint. Az iskolai végzettség azt gondolom, hogy teljesen reális képet mutat. 8 általános / szakma 5,8% Érettségi 25,1% Felsőfokú 69,1% Életkor szerint a 19-25 évesek 9,7%-al, a 26-35 évesek 29,5%-al (ez a legnagyobb csoport), a 36-45 évesek 19,5%-al, a 46-55 évesek pedig 25%-al veszik ki a részüket. A 100%-hoz még a marginális csoportok, így a 15-18 évesek 2,3%-al és a 65+-osok 3,4%-al járulnak hozzá, az én legnagyobb megdöbbenésemre, hiszen a 15-18 éveseknek és a 19-25 éveseknek sokkal nagyobb arányban kéne jelen lenniük, hisz nekik lesz az első állásuk. Azaz nekik kéne a leghatékonyabban dolgozni azon, hogy találjanak állást, munkát. 15,3%-a a felhasználóknak nem dolgozik. Legnagyobb hányada, 29%-a több mint 10 éve van a munkaerőpiacon. 22%-a felső vezető, 30%-a pedig vállalkozó. Átlagosan 22 percet veszik igénybe a Linkedint naponta, persze a toborzók akár "24/kávé"-ban vannak jelen, ahogy Kuti Géza mondta. Átlagosan 276 kapcsolatuk van. 8%-a naponta, míg 21%-a naponta többször is bejelentkezik a Linkedinre.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
September 2024
|