Ezt mondtam el annak az ügyfélnek, akinek azonnal kellett egy hirdetés, mert 7 napon belül volt egy határidejük, amelyre akart tolni egy hirdetést a Linkedinen is. Próbáltam lebeszélni őket, igaz azért egy finom csalit mégis beletettem a levelembe. Leírtam, hogy a célcsoportjukból (nemzetközi volt a célcsoport) 110.000-nél is több van a Linkedinen.
Ez megtette a hatását. Következő napon (már csak 6 nap maradt a határidőig) el is kezdtük a munkát. Telefonom a fülemhez sült. A laptopom majdnem lemerült a végén, de elkészültünk és 5 nappal a határidő vége előtt el is indult a hirdetés. De hogy lehetett mégis megcsinálni ezt, ha a Linkedin nem engedi, mert van 6 kritériuma, melyből az első az, hogy minimum egy hete legyen profilja az illetőnek, a második pedig, hogy legyen céges oldal. Egyik se volt. A megoldás, hogy kaptam egy céges email címet, amivel létre tudtuk hozni a céges oldalt (2. kritérium). Utána feltettük oda a hirdetés tartalmát, amit aztán megszponzoráltunk. A hirdetést kizárólag egyetemekre targetáltuk, a világ egészén, 190.000 embert értünk el. Pillanatnyilag még fut a hirdetés, így majd a hírlevél megjelenése után frissítem a bejegyzést.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
February 2025
|