BÁNKI TAMÁS, LINKEDIN KKV-KNAK
  • Fő
  • Szolgáltatás
    • Vállalati felhasználó
    • Vállalati képzések
    • Magán felhasználóknak
    • TOKÁTÓL BOKÁIG Linkedin Profil Elemzés és Javaslatok Bánki Tamástól
  • Referencia
  • GYIK
  • Kapcsolat
  • Tudás
    • Blog
    • Podcast >
      • Hangüzenet - MUTATKOZZ BE, kérdezz röviden - Bekapcsol, a magyar Linkedin podcast postafiókja
      • Így írj podcast véleményt
    • Podcast KKV Toborzó
    • Video
    • Hirlevel
    • Cikkek
    • YouTube
    • Infografika
    • 147 Iparág
  • Én
    • DrLinkedin

Így írjatok ti

30/6/2022

0 Comments

 
Picture

A Linkedin webináriumot tartott marketingmenedzsereknek „Tartalom a Linkedinen” címmel, amit Keith Bernard vezetett, aki a Linkedin oktatási vezetője.

Eredeti, úttörő és hatékony tartalom létrehozása egy kicsit más gondolkodást igényel, és Keith bemutatta a Linkedin tartalomkészítés sikerének 5 kulcsát:

1️⃣ Hozz létre érzelmi kapcsolatot – Ne félj érzelmi kapcsolatot teremteni tartalmaink és a megcélzott vásárlók között.

 Ahogy az értékesítési folyamat egyre inkább a digitális térben zajlik, úgy növekszik a vásárló és a márka közötti érzelmi kapcsolat jelentősége. Miért? Mert az emberi agy úgy van bekötve, hogy felszívja és feldolgozza az érzelmeket, és idővel emlékszik az érzelmekre.

 Az IPA Databank tanulmánya szerint az érzelmi motívumokat tartalmazó hirdetések 7-szer (!) több bevételt generálnak, mint az ilyen motívumokat nem tartalmazó hirdetések.

Hogyan kell csinálni? - 2 tipp:

A. Olyan vállalati alkalmazottak történeteinek felhasználása, akik személyes kapcsolatban állnak a márkával

B. „Injektáljon” személyiséget a márkákba: humor, együttérzés, szociális érzékenység stb.

Igen! Még a B2B világban is...


2️⃣ Legyen következetesen egyedi – Reklámjának kapcsolódnia kell a márkához, nemcsak tartalmilag és írásmódjában, hanem láthatóságában is.

Az erőteljes márkák sajátos vizuális nyelvvel rendelkeznek, amely lehetővé teszi a márka azonosítását a nevének említése nélkül is.


3️⃣ Legyen személyes – a márkáknak kapcsolódniuk kell az ügyfelek igényeihez. Az ügyfelek életéből, valós vágyaikról és szükségleteikről készült illusztrációk segítségével kell kapcsolódniuk a vásárló tartalmi világához. Cél megtalálni a szenvedélypontokat.

Három tipp:
  1. Ne féljünk megnevezni célközönségünket, hogy növeljük figyelmüket és bevonódásukat, és különösen, hogy a tartalom valóban releváns legyen számukra...

  2. Meg kell találni az egyensúlyt a zárt tartalom (olyan tartalom, amelyről az ügyfélnek meg kell adnia az email címét, hogy elérje) és a kapu nélküli tartalom között. Be kell bizonyítanunk, hogy tartalmaink valódi hozzáadott értéket képviselnek. Ennek legjobb módja, ha a tartalomból "ízelítőt" kínálunk ingyenesen anélkül, hogy email címet kérnénk. Nevezzük ezt hatékony nagylelkűségnek.

    Ez a megközelítés arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy megadják az email címüket, hogy az egészet elolvassák, így hogy már duplán elköteleződtek.

  3. A hashtagek használata a Linkedinben számos előnnyel jár. Javasoljuk, hogy ezeket természetesen a törzsszövegbe illessze be, és ne a bejegyzés alján. Ez nekem is új, de egyetértek vele, mert így a fontos szavakat még jobban kiemelhetjük.

Javasoljuk, hogy egy bejegyzésben 2-3 hashtaget kombináljon a márkajelzéssel ellátott (azaz közvetlenül a kampányhoz kapcsolódó) hashtagekkel, valamint néhány magával a bejegyzés tartalmával.

Én így csinálnám:

1. Hashtag a # tartalomban van, ahogy a 2. is, viszont a sajátom mindig benne van, azaz a #LinkedinByTamas, mert ez a brand része.


4️⃣ Törd meg a formátumot – Bármilyen jó is a tartalom, nem elég egyetlen kapcsolattartási pont az ügyféllel.

Legalább 10 érintkezési pontot kell létrehoznunk a tartalom és az ügyfél között az értékesítési folyamat irányításához. Ezen túlmenően fontos, hogy a tartalomformátumok típusait változtassuk.

Különböző emberek különböző módon fogyasztják az információkat. Vannak, akik a videót, mások pedig az e-bookot, vagy emailt részesítik előnyben.

Célszerű új formátumok és kapcsolatok használata a LinkedInben, például a LinkedIn Live, a podcastok és a nagy elkötelezettségű események.

Azt is megállapították, hogy a 10-15 másodperces rövid, mini formátumú márkavideók sokkal hatékonyabbak, mint a 15-30 másodperces videók.


5️⃣ Mutass valódi értéket – nem elég elmondani, hogy egy márka mekkora értéket ad az ügyfeleknek. Be kell bizonyítanod! A Social Proof szakértők, például vásárlói történetek, vallomások, idézetek stb. használatát különösen hatékonynak találták. Társas lények vagyunk és a környezet óriási hatással van vásárlási döntéseinkre.

Ahogy pont június 23-án írtam Guy Strijbosch egy bejegyzésére, hogy az algoritmus nem ember, nem történik vele semmi. Egy kód, ami teszi a dolgát. Emberként nem tudjuk ezért megvezetni.
0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.

    Picture
    Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
    View my profile on LinkedIn

    Bánki Tamás, Linkedin szakértő

    A blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.

    Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek.


    T: +36709328054
    Youtube: LinkedinKepzes
    Linkedin Céges: BankiTamas.hu
    Twitter: TamasBanki

    Facebook: LinkedinKepzes

    Archív

    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    July 2022
    June 2022
    May 2022
    December 2021
    November 2021
    October 2021
    September 2021
    July 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    July 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    January 2019
    December 2018
    October 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    August 2014

    RSS Feed

Szolgáltatások

Vállalati
Magán
​Álláshirdetés és Reklám
​

Egyéb

Bekapcsol podcast
TokaBoka elemzés

Oktatóvideók

Rólam

Magamról
Statisztika
Kapcsolat
GYIK

Blog

Magyar Blog
Angol Blog

Tetszik Neked, amit csinálok? Segíts nekem a gépem felturbózásában.
​BuyMeACoff.ee/bankitamas

Bánki Tamás független, személyre szabott tanácsadó
​Független a LinkedIn® Corporation-től

​Bánki Tamás, a szakértő, akit úgy ismertél, DrLinkedin


Az árak fejenként számolódnak
© 2011-2023 Bánki Tamás
BankiTamas.hu, Minden jog fenntartva


BankiTamas.hu független Linkedin Szakértő, Bánki Tamás nem alkalmazottja a
LinkedIn® Corporation-nek

Whatsapp, Signal, Telegram, telefon: +36 70 932 8054
email
Linkedin Magyarul blog: BankiTamas blog


V.P. Tanácsadó Kft.
Adószám: 10870440-2-43
Cégjegyzékszám:  01 09 266527
1121 Szilassy út 14/b.
​
Adatvédelmi nyilatkozat
NAIH szám: 142770/2018
​
Linkedin Magyarul
Tokától Bokáig Linkedin Profil Elemzés Bánki Tamástól
Kövesd: #LinkedinByTamas

Bekapcsol, KKV podcast a Linkedinről

Frissül Bánki Tamás által,
jó ❤️-el, Nagykovácsiban, 2022-ben 
  • Fő
  • Szolgáltatás
    • Vállalati felhasználó
    • Vállalati képzések
    • Magán felhasználóknak
    • TOKÁTÓL BOKÁIG Linkedin Profil Elemzés és Javaslatok Bánki Tamástól
  • Referencia
  • GYIK
  • Kapcsolat
  • Tudás
    • Blog
    • Podcast >
      • Hangüzenet - MUTATKOZZ BE, kérdezz röviden - Bekapcsol, a magyar Linkedin podcast postafiókja
      • Így írj podcast véleményt
    • Podcast KKV Toborzó
    • Video
    • Hirlevel
    • Cikkek
    • YouTube
    • Infografika
    • 147 Iparág
  • Én
    • DrLinkedin