Ha rajta vagy már a Linkedinen, akkor nagyon javaslom, hogy nézd végig, hogy miket kommunikált a MOL Group a Linkedinen. Ha még nem vagy tagja, keress meg.
Aztán irány a www.freshhh.net, vagy a molgroup.info/en/growww FRESHHH A Freshhh három fordulóján keresztül a győztes csapat €25.000-et nyer, a végső, Prágában tartott megmérettetésen. Eddig több, mint 20.000 diák versenyzett a 9 év alatt 76 országból. Március 29-ig lehet jelentkezni. GROWWW A Growww programnak ez a 4. éve. Eddig 1770 Growwwer vált alkalmazottá 13 országból, akik közül 72-en a MOL Group központjában dolgoznak. Jelentkezési feltételek:
Ha eredményesen szeretnél tagja lenni a Linkedinnek, keress meg, segít a DrLinkedin.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
September 2024
|