A Linkedin sok módosításon esett át az elmúlt 1 – 1,5 év alatt. Egyik nagy hirdetési nóvuma a Lead Gen Form (továbbiakban LGF) + Sponsored Content vagy Sponsored InMail, melyekkel 30%-al többen töltötték ki a Formot, és 23%-al alacsonyabb CPL-t (Cost Per Lead, Leadenkénti Költség) értek el a béta tesztelő vállalatok.
Tanácsok, amiket a DrLinkedin szerint érdemes megfogadni:
A napokban volt egy vita egy nagy magyarországi bank – egyesek szerint félresikerült – Sponsored InMail-je ügyében. A baj ott a levél témájával, hosszával és az értékkel volt. Valamint azzal, hogy egy (vacak) landing page-re vitte ki a felhasználót, ami természetesen egy veszteséget teremtett, mert nem töltötte ki a user. Az LGF sokat segíthet az eredményes lead megszerzésére, ami teljesen megfelel GDPR* elvárásainak. A Sponsored InMail tud nagyon szép lenni. Személyessé tehetőek a levelek, tudok bele tenni CTA (Call to Action, Tevékenységre Felhívó) szöveget és/vagy gombot, valamint akár egy képet vagy egy videót is. Fontos, hogy a Linkedinnél fejlesztések területén az "első a mobil" a jelszó. 2018. május 2-a óta viszont már desktopon / asztali számítógépen is elérhető ezt a hirdetési forma. Az LGF-ből érkező adatok a CRM-be is exportálhatóak**.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
October 2024
|