Konferencián nagy B2B és B2C vállalati vezető előad. Linkedin Céges oldala fent látható.Céges oldaluk a Linkedinen se kitöltve, se tartalmat nem jelenít meg. Ezen segíteni kell. S ezért mindjárt beszélek is vele. Ahogy a cég írja "A foglalkoztatottak száma 634 fő", itt viszont csak 20 követőjük van és csak 13 munkavállalóról derült ki, hogy jelen van a Linkedinen. Ugyanakkor egy másik írásmóddal a cégnek 168 alkalmazottja látható a Linkedinen. Ez mekkora probléma. Régen egy ismert nagy bank volt hasonló cipőben. A cég PR & Kommunikációs vezetője a Linkedint erősen félreértve kizárólag toborzásra szeretné használni. Ehhez képest, szerintem, az Employer Branding, valamint a B2B Sales és a B2B Marketing eszköze a Linkedin. Employer Branding: Mutassuk meg, ki, hogy, milyen környezetben, kivel dolgozik, dolgozhat együtt. Részben együtt működik az Employee Branding-gel, ami a munkaerő bemutatása, aki a cégünk legfontosabb vagyona. B2B Sales: Mindkét fél vállalat. B2B Marketing: "[...] a B2B (business to business, azaz szervezetközi) marketing elsősorban a termelési eszközök marketingjére [...]" - írja a Wikipédia S mind a négy megoldásra alkalmas a Linkedin, ha jó tartalommal (szöveg, videó, kép, podcast) látjuk el a Céges oldalt. S ezt rendszeresen tesszük. Erre több cég is specializálódott, mint például mi, azaz a SociaLion.agency Érdekel a Linkedin? Szeretnéd hatékonyabban használni? Keress meg! Írj most! [email protected] +36709328054
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
September 2024
|