A publikáció bármilyen külső tartalmi felületen, weboldalon megjelent szöveges anyag lehet. Ilyen lehet egy blog bejegyzés, egy cikk, ami megjelent valamelyik portálon, ilyen lehet egy előadás hanganyaga átírva szövegessé, vagy akár egy videónknak, webinárunknak, podcastunknak a hanganyaga. Minél több szöveges tartalmat osztunk meg a Linkedinen, annál több találati eredményben lehetünk benne. Ezért az a célunk, hogy minél több szöveges tartalom legyen rólunk, tőlünk az interneten, hogy amint azt az előbb írtam többször találjanak ránk. Miért fontos ez, azért mert a LinkedIn profilunk az a felület, amit a keresők megtalálnak először. Lehet ez a Bing, ami a Microsofté (ugyanúgy mint a LinkedIn, ami szintén a Microsoft tulajdona, 2016 óta), vagy a Google keresője. Sőt duckduckgo, Ecosia szintén szívesen talál minket meg. Az Accomplishments résznél tudjuk megadni a Publikációnk linkjét, címét, sőt egy rövid részt is hozzáadhatunk.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
October 2024
|