Most pedig jönnek a tartalmak. A Szöveg, a Kép és a Videó. Ami lehet Curated vagy Created, azaz Szerzett és Alkotott. Szerzett tartalom lehet a szakmai cikk. Egy szakember blog bejegyzése, egy gyárrólegy kép egy jó infografika, egy olyan videó, vagy videó csatorna, amit valamely ismert szakértő készít. Én például leginkább a Linkedinen olvasok, vagy hírlvelekből,alertekből (beállított jelzők, mikkel tartalmakra, emberekre lehet szűrni) találom a fontos, megosztandó híreket, írásokat, a Pinteresten szoktam infografikákat találni, videóból Johnny Campbelltől tanulok folyamatosan. Ahogy a Linkedin egyik kiadványa írta, a HP 2014 májusában 42%-nyi szerzett tartalmat használt. Az alkotott / gyártott digitális médiumok közül blogot itt írok magyarul, valamint a Linkedinen angolul. Képeket én a Paint.NET-tel készítek, vagy a weben keresek, vagy az Infogr.am-mal mindig friss gyűjtésű adatokból készítek infografikát, melynek tartalmát egy-egy blogbejegyzésben teszem közzé. Videót ritkábban készítek, elsősorban 0:40 és 1:30 közötti ideig tartó oktató videók ezek, de ahogy fent is lehet látni, Johnny videója egy hír videó, hetente 6 hírrel jön. Ezen kívül webináriumokat is közzé tesznek, kb. 2 hetente 3-at.
0 Comments
Leave a Reply. |
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
September 2024
|