A tartalommal kapcsolatban a legfontosabb a rendszeresség. Lehetőség szerint naponta jelenjünk meg valamilyen tartalommal. Van az egyszerű 10-es szabály, a 6 rész szakmai tartalom, 3 rész céges hír, 1 rész felhívás keringőre (aktivitásra). Ennél szofisztikáltabb a Linkedin Tartalmi Mixe.
És bár a curated media, azaz az átvett tartalom beszerzése sokkal egyszerűbb, a saját tartalmat mégis csak mi generáljuk. Mi írjuk, alakítjuk ki, tesszük hozzá a saját grafikai munkánkat. Erről jut eszembe egy kedves ismerősöm, aki minden héten hétfőn délelőtt a grafikusával találkozik, hogy a szép óvodájában minden heti friss anyag ízléses és stílusában megfelelően kerüljön a szülőkhöz. Ehhez pedig egy Tartalmi Tervet érdemes összeállítani, ugyanúgy a hét minden napjára, mint a Tartalmi Naptárnál.
Csak, hogy a ma már közhellyé laposodott szöveget megismételjem, a "Tartalom a Király", ami egyre igazabb a web 2.0! Eredeti képek: cheshireofficeinteriors.com & slideshare
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
September 2024
|