Ez Egyesült Királyságtól és Finnországtól eltekintve az összes európai országban leszállítják a Linkedin Hirdetések alsó árhatárát. Hogy Finnországban és Angliában miért nem, az rejtély. Ez azt jelenti, hogy az eddigi minimum €2-ről leszállították €1,90-re, ami nyilván így kevésnek tűnik, de akik elkölt bármennyi pénzt a Linkedin Hirdetésben, annak jól tud esni az, ha pénzéért több kattintást kaphat, és ez csak Európára(!) igaz. Erre most egy kampányt is tol a Linkedin, és néhányan most $50-os költési lehetőséget kapnak, ha egy új Sponzored Update kampányt indítanak. Ahogy fönt is írtam, a licit árát a piac határozza meg, de ha valaki jól céloz és ugyanakkor alacsonyabbra is helyezi a költési lécet, megtakarításokat érhet el a hirdetésén. Korábban is írtam a Linkedin Hirdetésekről, amit ajánlok elolvasni. ![]() Bánki Tamás, Linkedin szakértő Kérdése van a Linkedinnel kapcsolatban? Írjon: tamas@drlinkedin.hu vagy hívjon: +36 70 932 8054, Skype: DrLinkedin Néhány terület, iparág, ahol már segítettem: executive search, bank, HR, marketing, sales, álláskereső, toborzó, nonprofit, coach, diák, nagyvállalati vezetők és még sok más.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Bánki Tamás, Linkedin szakértőA blogomat magyarul írom, s így segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban. Archív
August 2023
|