A cím szerint is a kevesebb kattintás a cél a Content creation világában, ezért az egész bejegyzés egyben látható; ezentúlA click-zero csúcsa a Google keresés, ahol a keresés eredményét azon nyomban a Google Kereső felületén olvashatom el. Velem is többször előfordul ez. Tényleg lehet ez a cél? Az, hogy NE kattintson az oldalamra? DE MIÉÉÉÉÉÉÉRT jó ez? Mert nem a weboldali kattintás már a lényeg, hanem a márka erősödése. Így mostantól nem lesz Read more gomb, csak a tartalom, az első bekezdés után, azonnal. Forrás: SparkToro Ahogy látod, a Linkedin is támogatja a Zéró Klikket. Azaz ha oly módon írsz, hogy nem kell bele kattintható linket tenned, akkor nyered a legtöbbet.
Az viszont tévhit, hogy a Linkedinen a cikk tartalmába nem szabad linket tenni. Ez annyira nincs így, hogy a Linkedin azt bünteti, ha az első Commentbe Te írsz először. Azaz mindegy, hogy mit írsz oda. Egy linket, vagy csak egy maradék gondolatot. Azaz vége a csaliknak, s elő a farbával. #LinkedinByTamas Neked mi a véleményed erről a zéró klikkről?
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Details
Bánki Tamás bejegyzései a Linkedinen
A blogomat magyarul írom, s segítek a Linkedin hatékony, eredményes használatban.
Mire jó, hogyan használhatjuk, mire érdemes figyelni. Trükkök és tippek. Hívj fel +36709328054 Youtube: LinkedinKepzes Linkedin Céges: BankiTamas.hu Twitter: TamasBanki Facebook: LinkedinKepzes Archív
October 2024
|